Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuw op LX


daansimba

Aanbevolen berichten

Hi,

gisteren eindelijk mijn eerste Vespa LX opgehaald en wat gaan toeren.

Nu val ik regelmatig stil wanneer ik de gas toedraai. Is dit een probleem bij het roderen of is de ralenti dan niet goed afgesteld. Zo ja kan ik dat zelf verhelpen of moet ik terug naar de dealer.

Ik heb ook een beetje een raar gevoel bij 'snelheid'. Komt door de wind denk ik... Gaat dat over na verloop van tijd?

Thanks

Stefan

Link naar reactie

Proficiat met je aankoop, je zal er veel gebruik van maken, en nog meer en nog meer.

Denk de ralenti = ----> dealer.

Dat gevoel met snelheid heb ik ook gehad. Een paar ervaren rijders hebben me daarin gerust gesteld en inderdaad zo na een 1.500k.m. is snelheid zelfs zéér prettig.

Babcon

Link naar reactie

Best eerst motor starten, dan de motorjas & helm aandoen, tegen dat die aan zijn is de motor warm en heeft de automatische choke zijn werk gedaan (je hoort dat), dan pas rijden. Die regelschroefschroef kan je vinden als je de zitting opent, en het plastic helmbakje eruit neemt, dan zie je die schroef zitten, ietwat uitstekend. Mijn vijs moet ook nog geregeld worden ( ! ) , staat namelijk nog in "zomerstand". Volgens mij kan je dat zelf doen zonder met de garantie in conflict te komen.

Proficiat met je aankoop, en pas op voor rotte bladeren, tramsporen, wegmarkeringenwant het wordt herfst en nat&glad.

groeten,

Walter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...