Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Heb problemen met de inschrijving van een moto, geen vespa dus. Maar zit normaal wel op het forum voor vespa en dacht van misschien weet iemand wel raad.

Hoe zit alles in mekaar:

De moto werd aangekocht in belgie en ook hier het eerst ingeschreven, daarna ingevoerd in Engeland, is nu terug ingevoerd in belgie. Voorzien van rose formulier, gelijkvormigheidsattest van de invoerder in belgie, originele aankoopfactuur van in België en een verkoopsovereenkomst van de vorige eigenaar.

Nu is mijn vraag: wat ontbreek ik zeker nog en op wat moet ik letten?

Heb hier een hoop papieren ontvangen waar op staat wat er nog nodig is. Dat is onder andere een goedkeuringsvignet voor in vak Y.

(waar haal ik dat).

Het origineel buitenlands kentekenbewijs wordt ook gevraagd maar heb ik reeds laten weten aan de vorige eigenaar. Kan ik ergens het best persoonlijk langs gaan bij de div ergens waar ze niet moeilijk doen of wat raden jullie mij aan.

Ik weet het, er werden hierover al dikwijls vragen gesteld maar dit is toch nog een ander geval dacht ik.

Hoop dat er iemand een idee heeft. Morgen bel ik alvast naar de DIV en de douane.

Link naar reactie

Bij de DIV verhuizen ze vandaag dus hun telefoonnummer is veranderd. Het is niet langer in de wetstraat.

Best pas morgenmiddag bellen. Vandaag de ganse dag geprobeerd te bellen maar ik kreeg enkel een overwerkt madammeke aan de lijn die me wist te vertellen dat het beter was eens morgen terug te bellen!?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...