Ga naar inhoud
Vespaforum.be

21 /09/2007 VCA-kroegendink !!!


schelmke

Aanbevolen berichten

Kan zijn dat ik ook eens ga afkomen! Ben lid bij vca maar ken er geen kat (wat dus niet kan eigenlijk) En na de rit afgelopen zondag lijkt het mij de perfecte dag om eens kennis te maken. Dus als ik vervoer heb kom ik eens langs of er moest iemand uitspringen en halt roepen hehe. Groeten Nick

Link naar reactie

nick je bent mééér dan welgekome !!!

doe u best en beleef een leuke avond !!!

mag ik ondertussen iedereen al bedanken voor de moeite te doen om te komen.

als het even kan in kostuumpje uit respect voor kathy en haar gala-outfit

Link naar reactie
nick je bent mééér dan welgekome !!!

doe u best en beleef een leuke avond !!!

mag ik ondertussen iedereen al bedanken voor de moeite te doen om te komen.

als het even kan in kostuumpje uit respect voor kathy en haar gala-outfit

ik zal der waarschijnlijk ook bij zijn.

ik geef u een goede raad leg geen kindermuziek op voor foorteefje want ons kathy kent die dus allemaal vanbuiten en ze jankt ze mee ook he,en zelf met de nodige dansjes he.

"een verwittigd persoon... "

tot vrijdag

Link naar reactie

Gij kunt nog slapen, gij??? Dan moeten we nodig de druk nog eens opvoeren... ;-)

Je weet toch dat zowat het halve forum die avond alleen naar jou en naar Foorteefje komt kijken, je gaat een hele uitleg moeten doen op de Dageraadplaats in het openbaar voor zo'n 3000 mensen. Die komen allemaal met het gedacht om een Djoef van de week uit delen. Parkingplaats voor iedereen, geregeld??? Stoeltjes, parasols voor de zon en paraplus voor de regen... enz...

Slaapwel mateke! :-D

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Ok en dan nu iets dom. Ik ken daar dus totaal niemand spijtig genoeg, dus ik kan eender welk café binnegaan en denken dat ik juist zit :s Hehe.

Kan iemand het juiste adres geven? Frank heeft het mij derjuist toen ik onderdelen ging halen met hand en tand proberen uit te leggen maar echt simpel was het niet voor iemand die enkel de Meir en de Groenplaats weer zijn. Blijven de meeste wat laat daar want om 20u denk ik niet dat ik er al zal zijn. En als ze echt laat zijn kom ik beter me de trein en 's morgens terug , kan ik ook ene pintje drinken wat met de vespa of auto niet kan.

Link naar reactie

beste arista..geen paniek...meerhout ligt ni ver van schoten dus thuis geraak je wel...

wees meer dan welgekomene

op het plein weet je wel waar je moet zijn...denk aan " fokskes fotowedstrijd " of kijk gewoon naar al die wespjes..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...