Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa op slot in Barcelona


Mathieu

Aanbevolen berichten

IK,

Op de vespa die ik even had gekocht (zie andere topic) stond dit slot op.

Is wel een makkelijke, snelle en stevige manier voor een extra slot.

De eigenaar wist me te vertellen dat dit slot ook uit spanje kwam.

Je hebt dan wel altijd een extra bout met oog in je stuur zitten, wat dan weer niet zo mooi is... altans dat was bij mijn slot zo, maar dit slot is dan toch weer een beetje anders...

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Heb al 10 jaar zo'n stang voor mijn Sprint... destijds nog gekocht bij Motorkid in Edegem, maar is allang niet meer te krijgen. Je moet wel een gat in je carrosserie maken.

N

Link naar reactie

Zelfs nen auto kunnen ze oppakken ;o)

denk dat het vooral een kwestie is van minder aantrekkelijk maken om aan te beginnen.

N

Link naar reactie

Oppikken kan idd altijd, tenzij met een ketting...maar het is vooral bedoeld om de dieven af te schrikken. Ik zoek een goed betaalbaar slot voor mijn vespa. Ik heb ondertussen zo'n griplock besteld. Dat is al iets.

Nu twijfel ik nog tussen een dikke ketting of zoiets als hierboven.

Maar als ik naar die kettingen kijk, kosten die bijna 300 euro, das wel veel... . en ik weet het , een vespa is ook niet goedkoop, maar toch...

Daarnaast zit je met het grote gewicht van zo'n ketting te sleuren, denk ik dan.

Dilemma's, dilemma's!!! :-)

Link naar reactie

Mc vespa,

300 euro, ik heb een zware ketting van "master" met dichtgelaste ringen gekocht in de Brico voor 70 euro. De ketting is 1.20 m lang en doe ik volledig rond de bodemplaat en dan rond een paal ofzo...Master en Abus ( iets duurder) en nog een paar andere zijn uitgebreid getest en verplicht in Nl als je een diefstalverzekering neemt voor je moto.

Maar als ze echt willen lukt alles...denk dat zijn mijne curry makkelijker breken...haha

Link naar reactie

Rondzeulen doe ik daar niet mee. Zit gewoon in het koffertje...of blijft ook vaak hangen in de motoberging op het werk. Buiten op het werk, plaats ik hem altijd in het zicht.

Off topic, tijdens de koers kunnen de renners in Loenhout een Vespa winnen. Haha

Gtz Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...