Ga naar inhoud
Vespaforum.be

De nieuwe Vespa S


jurgen

Aanbevolen berichten

De minimalistische stijl van de Vespa S vindt zijn oorsprong bij de legendarische modellen als de 50 Special en de Primavera.

Sportief, dynamisch en origineel zijn de kenmerken van de nieuwe Vespa S.

Het stuur omvat een nieuw rechthoekig licht net zoals de 50 Special destijds.

Het zadel is typisch jaren '70 in is verkrijgbaar in twee versies: Sport (50cc) en Touring (125cc). Beide zijn verkijgbaar als optie en kunnen dus geplaatst worden op beide modellen.

Vespa S

Het 11 inch voorwiel bezorgt de Vespa S grote stabiliteit. Het remsysteem bestaat uit de klassieke combinatie van schijfrem en trommelrem.

De Vespa S is dus verkrijgbaar in twee versies: 50cc en 125cc. De 50cc is een tweetakt motor, de 125cc is een viertakt motor die voldoet aan de Euro 3 norm.

Er zijn verschillende accessoires beschikbaar, zoals: een windscherm, een 32 liter grote topbox in koetswerkkleur, een rekje voor achteraan, 6 verschillende 'grafische kits' en de nieuwe Vespa 'Europe' jethelm.

De Vespa S komt in drie verschillende koetswerkkleuren: Dragon Red, Shiny Black en Montebianco White.

Vespa S

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Heb haar vandaag ook live kunnen aanschouwen en was toch wel onder de indruk van haar schoonheid. Vooral met monoseat is ze prachtig. Enig minpunt: net iets te veel chroom aan het licht.

Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Gast catry chris

heb er een gekocht en rijd er sedert enkele weken mee.Is mijn eerste vespa.

Heb lang getwijfeld of ik een nieuwe of een tweedehandse zou kopen tot ik op de site van vespa deze zag .

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Sinds 2 weken in het bezit van een witte Vespa S. Elke keer als ik um zie staan, begin ik zowaar te watertanden. Een ritje is gewoon een feestje. Nu nog mooi weer.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...