Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lx 125


Babcon

Aanbevolen berichten

Zijn er nog mensen die met een LX 125 rondtuffen in het Antwerpse of de Kempen?

Hallo,

Ja hoor !!!

Sinds nu zaterdag zijn we de trotse bezitters van een lxke 125 !!!

Spijtig genoeg nog niet op de baan want onze plaat moet nog aangevraagd.

Maar ongeduldig dat we zijn hebben we wat rondgetoerd op het makroplein om ons wat te laten wennen. Een zaaaaaaaaalig gevoel !!!

Groetjes christel en joppe.

Link naar reactie

1 tip: ga zelf uw plaat afhalen in Kontich anders ga je lang kunnen wachten!!!

Zijn er nog mensen die met een LX 125 rondtuffen in het Antwerpse of de Kempen?

Hallo,

Ja hoor !!!

Sinds nu zaterdag zijn we de trotse bezitters van een lxke 125 !!!

Spijtig genoeg nog niet op de baan want onze plaat moet nog aangevraagd.

Maar ongeduldig dat we zijn hebben we wat rondgetoerd op het makroplein om ons wat te laten wennen. Een zaaaaaaaaalig gevoel !!!

Groetjes christel en joppe.

Link naar reactie
1 tip: ga zelf uw plaat afhalen in Kontich anders ga je lang kunnen wachten!!!
Zijn er nog mensen die met een LX 125 rondtuffen in het Antwerpse of de Kempen?

Hallo,

Ja hoor !!!

Sinds nu zaterdag zijn we de trotse bezitters van een lxke 125 !!!

Spijtig genoeg nog niet op de baan want onze plaat moet nog aangevraagd.

Maar ongeduldig dat we zijn hebben we wat rondgetoerd op het makroplein om ons wat te laten wennen. Een zaaaaaaaaalig gevoel !!!

Groetjes christel en joppe.

Goeie tip heb wat overuren staan en zal da is rap doen sé woensdag middag ben ik weeeeeeeeeeeeeeeeeeg !! En rap terug om echt te kunne rondzoefen. Hoop dat ik ni te lang moet aanschijven !!

Bedankt !

Link naar reactie

Wat betreft plaat afhalen in Kontich; kijk even na wanneer de douane bediende aanwezig is, want zonder hem/haar zal het niet lukken.En vroeg genoeg gaan aanschuiven.

Op mijn LX staat een koffer met rugsteun, sommigen (op dit forum) vinden het waarschijnlijk geen zicht, maar ik kan er veel in opbergen (er past makkelijk een helm in + nog wat kleine spullen) en de passagier zit lekker comfortabel. Koffer is trouwens makkelijk demonteerbaar, en dan hou je een rekje over om eens wat groters/breder/langer te vervoeren.

Walter

Link naar reactie

geloof dat chrideto z'n LX 2dehands gekocht had en dan dacht ik dat de douane niet meer nodig is enkel bij inschrijving van nieuwe vespa's...

Wat betreft plaat afhalen in Kontich; kijk even na wanneer de douane bediende aanwezig is, want zonder hem/haar zal het niet lukken.En vroeg genoeg gaan aanschuiven.

Op mijn LX staat een koffer met rugsteun, sommigen (op dit forum) vinden het waarschijnlijk geen zicht, maar ik kan er veel in opbergen (er past makkelijk een helm in + nog wat kleine spullen) en de passagier zit lekker comfortabel. Koffer is trouwens makkelijk demonteerbaar, en dan hou je een rekje over om eens wat groters/breder/langer te vervoeren.

Walter

Link naar reactie
geloof dat chrideto z'n LX 2dehands gekocht had en dan dacht ik dat de douane niet meer nodig is enkel bij inschrijving van nieuwe vespa's...
Wat betreft plaat afhalen in Kontich; kijk even na wanneer de douane bediende aanwezig is, want zonder hem/haar zal het niet lukken.En vroeg genoeg gaan aanschuiven.

Op mijn LX staat een koffer met rugsteun, sommigen (op dit forum) vinden het waarschijnlijk geen zicht, maar ik kan er veel in opbergen (er past makkelijk een helm in + nog wat kleine spullen) en de passagier zit lekker comfortabel. Koffer is trouwens makkelijk demonteerbaar, en dan hou je een rekje over om eens wat groters/breder/langer te vervoeren.

Walter

Ja dat klopt tweedhands gekocht... maar hoe zit dat dan met die plak halen...kmoet toch zowiezo naar kontich hé of niet ????

Greetz chrideto.

Link naar reactie

jep naar Kontich of een ander DIV station maar je hoeft niet per se te gaan wanneer er een douane-beambte is. Dus ga maar snel die plaat halen!!!!

geloof dat chrideto z'n LX 2dehands gekocht had en dan dacht ik dat de douane niet meer nodig is enkel bij inschrijving van nieuwe vespa's...
Wat betreft plaat afhalen in Kontich; kijk even na wanneer de douane bediende aanwezig is, want zonder hem/haar zal het niet lukken.En vroeg genoeg gaan aanschuiven.

Op mijn LX staat een koffer met rugsteun, sommigen (op dit forum) vinden het waarschijnlijk geen zicht, maar ik kan er veel in opbergen (er past makkelijk een helm in + nog wat kleine spullen) en de passagier zit lekker comfortabel. Koffer is trouwens makkelijk demonteerbaar, en dan hou je een rekje over om eens wat groters/breder/langer te vervoeren.

Walter

Ja dat klopt tweedhands gekocht... maar hoe zit dat dan met die plak halen...kmoet toch zowiezo naar kontich hé of niet ????

Greetz chrideto.

Link naar reactie
Vandaag een toerke gedaan naar St Amands en Mariekerke.

Het bochtenwerk begint al goed te gaan.

In Duffel een eerste noodstop moeten doen voor een fietser vanaf 30 k.m. p/u.

LX'ke DEED HET PRIMA

Allé gij sta al ne stap verder dan wij ...hoop dat het bij ook zo vlot verloopt straks... rijden misschien wel naar zandhoven naar vrienden van ons...wie weet komen we je wel tegen hahaha !!

salukes de lxkes uit Deurne.

Link naar reactie

Gisteren voor de eerste keer meegereden in groep VCA naar Speelmansplaten (Tholen).

Echt goed meegevallen, vandaar onze blijken van waardering voor de deelnemers en in het bijzonder voor de begeleiders onderweg.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...