Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lx 125 openen van het kleine opbergvakje onder het stuur ??


chrideto

Aanbevolen berichten

Een gekke vraag misschien maar we hebben ze net van zaterdag tweedehands gekocht en de eigenaar had zelf nooit dat kleine vakje geopend.

Hij probeerde het maar tevergeefs. Beweerde dat het een trukje is om het te openen ???

Voor ons een raadsel want het lukt ons dus ook niet !!!

Kan iemand ons die truk verklappen ??????

Mercikes ... ..

Link naar reactie

Proficiat met je nieuwe vespa!

Ik rij zelf met een gt, maar deze heeft ook een opbergvakje onder het stuur. Dit open je door op het contact van je vespa te drukken. Je moet er wel opletten dat hij niet meer op stuurslot staat.

Veel succes!

Link naar reactie

Met andere woorden, je kan dat luikje dus ook openen terwijl de motor draait, gewoon contact met sleutel en al indrukken. En nu je toch zonder manual rondbolt; bij koude start, start ik altijd eerst de motor en doe dan mijn jas en helm aan, om pas dan te vertrekken, dan krijgt de automatische choke de tijd om zijn werk te doen, en hoor je tegen de tijd dat je klaar bent het toerental zakken, ideale moment om te vertrekken. Bij warme motor niet nodig natuurlijk.

Veel plezier,

Walter

Link naar reactie
Met andere woorden, je kan dat luikje dus ook openen terwijl de motor draait, gewoon contact met sleutel en al indrukken. En nu je toch zonder manual rondbolt; bij koude start, start ik altijd eerst de motor en doe dan mijn jas en helm aan, om pas dan te vertrekken, dan krijgt de automatische choke de tijd om zijn werk te doen, en hoor je tegen de tijd dat je klaar bent het toerental zakken, ideale moment om te vertrekken. Bij warme motor niet nodig natuurlijk.

Veel plezier,

Walter

Allemaal hartelijk dank voor jullie reacties.

Het is ons daarstraks gelukt om het te openen. Gemakkelijk was het niet het ging nogal stroef. Na een eerste testritje op de makroparking...want we hebben onze plak nog niet zijn we beide verliefd op ons wespje !! Het is een zaaaaaalig gevoel !!!!

En een mailtje is onderweg naar de verkoper voor de manual..afwachten dus.

Groetjes Christel en Joppe.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...