Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mormoiron, Camargue, Fitou enz.. - Verlof met de Vespa op de


TheFox

Aanbevolen berichten

Aan wie dit interessant vindt... Zo mogelijk een dagelijks verslag mét foto's van ons verlof.

Zoals je reeds kon lezen in een ander topic is ons verlof 2 dagen later begonnen. Ondertussen ben ik zover dat we twee rijdende Vespa´s hebben mét Cosa-koppeling. :-D

Ook de aanhanger is sinds 10 minuten in orde, de Vespa's staan erop en we zijn klaar om te vertrekken. Nog even een rustig avondje en vannacht rond 2 uur rijden we richting Mormoiron. Ik verwacht daar aan te komen rond 14u morgenmiddag, net op tijd dus voor ons eerste gieterke Cinquante-ún. Als het goed is hebben Speedracer en Erix dan al een plekje opengehouden voor ons tentje.

Als ik ter plekke minstens gsm bereik, en liefst gprs of umts heb dan volgen rond 15u de eerste foto's hier op het forum. Dan hebben de thuisblijvers toch een beetje een sfeerbeeld. Vanaf maandag gaan we verder naar het zuiden en wanneer mogelijk post ik foto's. Uiteraard is de Vespa het hoofdonderwerp. Verwacht echter geen hoogstaande dingen á la Dodi, ik ben geen begenadigd fotograaf maar kan op tijd en stond met m'n Nikon toch wat leuke kiekjes schieten.

Ik hoop dat iemand hier in geinteresseerd is, anders is het alleen voor Bartje!

Tot morgen! Groeten,

Peter en Ann.

Link naar reactie

het schelmke geeft de alloude goede raad...geef die nikon aan roadrunner...

gooi dat verachtelijke mobieltje in speedracer z'n tent en dat hij het zakenleven verder afwerkt...

de laptop met een grote zwier in erix-sherman z'n indianenhuis zodat hij opzoekingswerk ivm. veggiekoken kan verrichten...

GENIET van jullie verlof zonder hoogstaande technologische ...euh...standjes en loop gezwind 40 jaar terug de natuur in ...

maar we zien natuurlijk wel uit naar foto's...

bedankt alvast om aan ons (forum ) te denken..

we missen jullie nu al...

nee toeme toch dat laatste kan ik ni zeggen !!!!!

Link naar reactie

Ik heb jullie net gebeld en zwaar jaloers! Vlak voor jullie laatste afrit en 31°C... Het is hier 19°c en mijn tuintje staat weeral blank. Super veel vakantiegenot gewenst en kom heelhuids terug. Aangezien de techniek van de PX geen geheimen meer heeft, maak ik me totaal geen zorgen over koppelingen en dergelijke ;-)

Ik wil wel eens uw aanhangwagenske huren.

Link naar reactie

aan allen opgepast...zonet om 17u45 ons fokske on-line gezien !!!

is beschaamd weer verdwenen zonder een post achter te laten...

BESCHAAMD ???

ja het schaamrood op z'n wangen (de bovenste ) omdat hij ons zo heeft achtergelaten in dit koude regenachtige belgie...

SHAME ON YOU fokske...en ik had nog zo een frisse lindemans op u gezondheid willen drinken op de VCA kroegendingens maar het zal een warme chocomel worden...

het gaat jullie goed...

en vespatommie...dat remorqueske huren...de offerte wordt u toegestuurd !!!

Link naar reactie

@Schelmke: Onze vriend online en geen foto's? Man man man, ik ben nog zo benieuwd naar foto's van ons Anneke en de remorque ...hihi en ben jij de plaatselijke manager van de Fox dat ik via u offerte kan krijgen? By the way, Ritsa rijdt heel graag met de Vespa ;-)

Link naar reactie

beste vespatommie...geen paniek..als manager van ons fokske stuur ik je niet alleen de offerte maar gelijk héél de papierenwinkel..jij bent daar naar het schijnt goed in...

Ritza noemen we tegenwoordig Ratzinger naar het aloude voorbeeld van fokske...iewat nazie maar toch...

voor de rest gaat het hier uitstekend

Link naar reactie
hey pieken paultje...ben jij dan terug van vakantie ???????????

Nee, pas maandag ben ik vertrokken op expeditie. Dit forum zal dan wellicht even ongediertevrij zijn. Geen hollandse shit meer aan de gordijnen. Over iets meer dan een week kom ik hier de boel weer onderkakken (**,)

Link naar reactie

Hoi de mannen en de vrouwen,

Gisteren perfect op 11 uurtjes en vijftien minuten naar hier gekomen. 14u15 waren we hier en een halfuurtje later stond de tent. Erix en Speedracer zijn aangekomen rond 18u. Zij hebben een driedaagse rit gehad zonder enig probleem. En wie zei daar dat onze PX'en niet snel gaan, 130 km/u met z'n tweeën op de autostrade. :-D Gisteren geprobeert om iets online te krijgen, maar hier in de middle of nowhere alleen maar gsm verbinding. Oke, nu gaat het lukken. Het is hier nu kwart voor elf en snik en snikheet. Vanmiddag om 15u30 gaan we ritje maken met 300 a 400 scooters. Morgenvroeg 9u30 beklimming van de Mont Ventoux met de scooters. Ik ben zeeeeer benieuwd. Goed, hieronder een paar foto's van gisteren.

072001.jpg

072002.jpg

072003.jpg

072004.jpg

072005.jpg

072006.jpg

Groeten en tot vanavond of morgen,

Peter.

Link naar reactie

Joehoe foto's! Oké, bedankt de foto's van de remorque, ik had graag meer van ons Anneke gezien buiten haar achterhoofd?! Die remorque is gewoon geremd ofwa? ...drie hoeraatjes, knap werk ;-)

P.S. Vos,die Nederlandse nummerplaat op die foto, zijn dat nieuwe vrienden van u of is dat toeval?

Link naar reactie

hij is er' deze morgen om een uur of 11' bij het zien van al dat pracht op de mont ventoux ,even lyrisch van geworden...

in gedachte zie ik hem roadrunner eens stevig vastpakken en arm in arm het gebeuren aanschouwen...een dikke zoen had ie nog te goed van roadrunner én gekregen...

erix en speedracer keken jaloers van op een afstand toe maar geen getreur..ook voor hen was er nog een kusje op reserve !!!!

al geluk dat het geen zeemanskus betrof , maar dat wisten ze pas nadien , als ze naar beneden waren gedonderd...geluk alom dus daar op dat éne punt van pieken paultje...

we zien al uit naar hun behouden terugkeer/komst

het gaat jullie goed

Link naar reactie

Yo de mannen,

Gisteren weer niet in de mogelijkheid om te posten. Laat ik het maar weer op de GSM steken, hé. ;-)

Vandaag rond 17u30 vertrokken in Mormoiron en ik zit nu met Ann in een gite ergens tussen Arles en Montpellier. Vanuit ons tuintje kijken we uit op de vignerons en weiden met witte paarden. Dit is té gek. Ik veronderstel dan ook dat we hier een paar dagen zullen blijven en trips met de Vespa's maken.

Wat betreft die gele nummerplaat, dat is de wagen van Dozy. En een t-shirt... tja hij is toch aangekleed met z'n glas wijn, onze vriend Geert. Vandaag de foto's van gisteren, en ik probeer morgenvroeg de foto's van vandaag te posten. Héhé.

Gisteren dus, onze nationale feestdag, dat was weer een gelegenheid voor een extra pastis, uiteraard. In de namiddag een rit met zo'n 350 scooters over de Col de la Madeleine. 's Avonds in Bédoin gegeten in een leuk restaurant in het gezelschap van Peter en Erik van de VCA en een paar mensen van VCG. Goed gezelschap en lekker eten en drinken én drie Peters aan tafel. Hey, wat moet een mens nog meer hebben.

Mormoiron city!

072101.jpg

072102.jpg

072103.jpg

072104.jpg

072105.jpg

072106.jpg

072107.jpg

Rit Col de la Madeleine

072108.jpg

072109.jpg

072110.jpg

Fun Games! De nederlandse ploeg met een belgische Dirty Devil aanvulling haalde de finale maar moest de loodjes leggen tegen de italianen van San Remo.

072111.jpg

En over de prestaties van de Speedboys met een veggie aanvulling zullen we maar snel overheen gaan, dit lijkt wel het nationale voetbal. ;-)

072112.jpg

En ja, niemand wist het, maar Schelmke was toch incognito naar Mormoiron gekomen.

072113.jpg

Groeten en tot morgen!

Peter.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...