Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe vespa S


mgent

Aanbevolen berichten

Om een beetje als een 'remake' door het leven te gaan heeft de S denk ik nog te hoog opgetrokken billen. Daardoor is er te veel van de aandrijving zichtbaar en ziet hij er nog te sportief uit aan de achterkant (naar mijn mening). De voorkant met de koplamp en beenschilden is wel geslaagd. Ik denk dat de afdeling design geen overtuigende keuze durft te maken voor een echt retro ontwerp. De keuze voor helemaal retro zal waarschijnlijk de jongeren minder aanspreken. Het zijn vooral de jongeren die de grootste groep potentiele kopers zijn. De kleur wit is misschien gedurft maar wel prachtig !

Link naar reactie

Inderdaad Bolderik.. Het achterste is te sportief, te modern.. Voor de rest is het wel al wat meer retro. Ik hoop dat ze ooit nog een meer retro scooter maken, ik denk dat er zeker een grote markt voor is... Als ik baas was van Piaggio, meteen!

Link naar reactie

Och, als de kabels maar vlot schuiven he, da's belangrijker :)

D.

Inderdaad Bolderik.. Het achterste is te sportief, te modern.. Voor de rest is het wel al wat meer retro. Ik hoop dat ze ooit nog een meer retro scooter maken, ik denk dat er zeker een grote markt voor is... Als ik baas was van Piaggio, meteen!
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...