Ga naar inhoud
Vespaforum.be

250 GTS uitlaatproblemen


cavalierslokeren

Aanbevolen berichten

Mijn 250 GTS (december 2006 en bijna 6000 km) maakt sinds kort een hels lawaai, schijnbaar een defect aan de uitlaat.

Volgens dealer was er een schrijven voor het vervangen van een ring of zo voor een aantal 250's doch de mijne was er niet bij. Dus zou reeds ok moeten geweest zijn.

Helaas heb ik dus ook de pech dat ik mij verplaats met een hels lawaai tot woensdag aan de herstelling.

Link naar reactie

Laat uw scooter best zo snel mogelijk controleren, want de reparatie was het vervangen van een dichting of een onderdeel aan de uitlaat. De reden voor het vervangen van deze dichting was dat als deze niet meer afsluit, de warme uitlaatgassen een remleiding 'kunnen' verbranden, en je plots zonder remkracht kan zitten...

Link naar reactie

Probleem opgelost, de dichting die erdoor was gevlogen is vervangen. De spanring was reeds ene van het type dat niet moest vervangen worden. Mijne 250 viel dan ook niet onder de terugroepactie. Maar ik had wel prijs, mijn 250 die ooit draaide als naaimachientje was net een oude koffiemolen. Gelukkig is het euvel nu hersteld.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...