Italiadesign Geplaatst: 24 juni 2007 Delen Geplaatst: 24 juni 2007 Hebben jullie ook zo'n probleem om de 250 GTS zonder morsen of overlopen vol te krijgen, ik mispak mij steeds keer op keer omdat de meter bijna op reserve staat en ik er amper 6 tot 7 lt max. kan bijvullen en de rest loopt dan in de ruimte onder het zadel. Link naar reactie
geertvespa Geplaatst: 24 juni 2007 Delen Geplaatst: 24 juni 2007 als hij bijna vol is moet je stoppen Link naar reactie
sammie Geplaatst: 24 juni 2007 Delen Geplaatst: 24 juni 2007 als hij bijna vol is moet je stoppen Niet helemaal vol doen ? klinkt logisch Link naar reactie
tigrotto Geplaatst: 25 juni 2007 Delen Geplaatst: 25 juni 2007 heel simpel, ik zet die klik aan die hendel van de pomp vast en daar zit een terugslag op, als die terugslag opspringt, stopt dat ding gewoon vanzelf met tanken, en de tank is vol! als je teveel tankt loopt het er trouwens vanonder via het slangetje gewoon terug uit, 1 keer meegemaakt, voor mij geen 2e keer succes ermee Link naar reactie
cavalierslokeren Geplaatst: 25 juni 2007 Delen Geplaatst: 25 juni 2007 Weet wat je bedoeld heb dit probleem ook een tijd gehad. Leren tanken is de oplossing. Pistool in de lengte van van de scooter. Op minimumstand laten vollopen bij afslaan stoppen en niet meer trachten bij te vullen. Heb nu getankt voor het eerst bij Q8 easy op den bergendries in lokeren en het pistool heeft een verdikking op een bepaald punt. Zo zit het gaatje waar het pistool in past meer (bijna volledig gevuld) en is er minder kans op terugslag. Deze tankt dus vanaf ergens anders. Link naar reactie
René Geplaatst: 27 juni 2007 Delen Geplaatst: 27 juni 2007 O??!! Dat gebeurt bij mij niet. Als de tank overvol is loopt het uit een darmpje onder de GTS en roepen de andere klanten menheer uw scooter lekt. En dan stop ik. Rene Link naar reactie
TheFox Geplaatst: 27 juni 2007 Delen Geplaatst: 27 juni 2007 Geweldig droog, René, fantastisch! Gieren! Link naar reactie
Trikke2705 Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Bump. Heb dit ook aan de hand. Kwestie van leren dus. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 gewoon teut er zo diep mogelijk in en tanken tot 'm een maal afslaat. klaar is Kees, of julio Link naar reactie
Trikke2705 Geplaatst: 15 november 2012 Delen Geplaatst: 15 november 2012 Volgende tankbeurt zal het zo gebeuren. Link naar reactie
Smook Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 als je ene liter morst, dan zijt ge al bijna 2 euro kwijt... zet ene mens tot nadenken... Link naar reactie
Filip Bauwens Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 Nog een tip: de hendel van het tankpistool niet volledig openen zodat de tank rustig volloopt. Als je direct "alles opentrek" spuit de benzine eruit. En inderdaad stoppen met tanken nadat het pistool de eerste keer automatisch afgeslagen is. Link naar reactie
knifeman Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 als je ene liter morst, dan zijt ge al bijna 2 euro kwijt... zet ene mens tot nadenken... als ik mijn pint van 25cl laat vallen ook Link naar reactie
wijlen de Makke Geplaatst: 16 november 2012 Delen Geplaatst: 16 november 2012 @Knife ik leef met je mee ken het gevoel, gewoon een ramp;) Grtjs Makke Link naar reactie
ePit Geplaatst: 17 november 2012 Delen Geplaatst: 17 november 2012 @knifeman: Dus eigenlijk is bier 4 keer zo duur als benzine. Dan drinkt mijn Wesp eigenlijk nog niet zoveel als zijn baasje Link naar reactie
Marc T Geplaatst: 19 november 2012 Delen Geplaatst: 19 november 2012 eigentlijk zit daar toch een klein tankske in ... ik kan er amper 200 km me bollen, dan knippert ie al orange Link naar reactie
les Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 tank is groot, ge kunt makkelijk 300km rijden, lampke gaat te vroeg aan zodat ge sneller zoud gaan tanken. reden hiervoor is de brandstof pomp(bij de IE versies) die bloot komt te liggen in de tank en niet meer gekoeld word door de benzine als ge hem te leeg rijdt wat kan resulteren in een vastgelopen pomp. trouwens de allereerste keer dat ik met dat ding ging tanken was ik ook al aant zien hoeveel ik erin kreeg, en ik zag de literkes komen, 6,7,8L... en toen riep iemand achter een auto uit dat mijne skoeterrr vocht verloor :-p ik keek naar men voeten en inderdaad, een hele dikke plas benzine onder de vespa :-)) toch maar het boekske eens gelezen en nu overkomt mij dat niet meer :-) Link naar reactie
Marc T Geplaatst: 20 november 2012 Delen Geplaatst: 20 november 2012 tank is groot, ge kunt makkelijk 300km rijden, lampke gaat te vroeg aan zodat ge sneller zoud gaan tanken.reden hiervoor is de brandstof pomp(bij de IE versies) die bloot komt te liggen in de tank en niet meer gekoeld word door de benzine als ge hem te leeg rijdt wat kan resulteren in een vastgelopen pomp. trouwens de allereerste keer dat ik met dat ding ging tanken was ik ook al aant zien hoeveel ik erin kreeg, en ik zag de literkes komen, 6,7,8L... en toen riep iemand achter een auto uit dat mijne skoeterrr vocht verloor :-p ik keek naar men voeten en inderdaad, een hele dikke plas benzine onder de vespa :-)) toch maar het boekske eens gelezen en nu overkomt mij dat niet meer :-) met andere woorden best tijdig gaan tanken :0) Link naar reactie
les Geplaatst: 21 november 2012 Delen Geplaatst: 21 november 2012 jep, als't lampke aangaat gaan tanken(+-200km, pistool zo diep mogelijk erin steken, tanken tot pistool afslaat, stoppen en niks meer erbij duwen. simpel eigenlijk... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.