Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Waar????


redpowa

Aanbevolen berichten

onder het moto, help eens een vreemde:

Als er nu iemand uit de streek nog één van onderstaande wil aanbevelen voor deze heer / dame, dan hebben we weer eens mooi iemand verder geholpen.

grts,

TWEEWIELERSHOP BVBA

EVENCE COPPEELAAN 106 - GENK-WINTERSLAG

TELEFOON: 089-353576 FAX: 089-305252

E-MAIL: tweewielshop@telenet.be

COX BIKE EN SCOOTERSHOP

BANNEUXSTRAAT 25 - HASSELT

TELEFOON: 011-210603 FAX: 011-210603

E-MAIL: cox.scooters@pandora.be

ROYAL NORD BVBA

GUFFENSLAAN 96 - HASSELT

TELEFOON: 011-222450 FAX: 011-243179

E-MAIL: info@royalnord.be

WWW: www.royalnord.be

SCOOTER CENTER JORDENS LOUIS

KRUINDERSWEG 31 - MAASMECHELEN

TELEFOON: 089-760173 FAX: 089-760173

E-MAIL: fa861527@skynet.be

VANDEVIJVERE M.

STOKROOIERWEG 29 - KURINGEN

TELEFOON: 011-250914 FAX:

E-MAIL: info@vandevijvere.be

HERROELEN

IND.TERR. TEUTELBERG BOSLAAN 53 - DILSEN - STOKKEM

TELEFOON: 089-757505 FAX: 089-757723

E-MAIL: parts@herroelen-motors.be

WWW: www.herroelen-motors.be

BOUCHET - BIELIEN

NIEUWSTADPOORT 52 - BREE

TELEFOON: 089-461782 FAX: 089-466424

E-MAIL: bouchet.bielien@telenet.be

MOTORSPORT LENAERS BVBA

JEKERSTRAAT 44 - TONGEREN

TELEFOON: 012-232660 FAX: 012-232660

E-MAIL: lenaersbvba@skynet.be

MOTORSHOP LIMBURG

KAULILLERWEG 61 - GROTE BROGEL

TELEFOON: 011-745374 FAX: 011-745364

E-MAIL: info@motorshoplimburg.be

WWW: www.motorshoplimburg.be

SCHRAEYEN WILLY

DIESTERSTEENWEG 128 - LEOPOLDSBURG

TELEFOON: 011-345751 FAX: 011-340010

E-MAIL: tws@skynet.be

MORREN MOTORS

LUIKERSTEENWEG 131 - SINT TRUIDEN

TELEFOON: 011-686852 FAX: 011-688111

E-MAIL: info@morrenmotor.be

WWW: www.morrenmotor.be DISTANCE RAFFAY

RUE DE TONGRES 8 - VISE

TELEFOON: 04-3793478 FAX: 04-3793478

E-MAIL: raffay@cybernet.be

SMEYERS CHRIS GARAGE

DIESTSEBAAN 17 - SCHAFFEN

TELEFOON: 013-311723 FAX: 013-338107

E-MAIL: cs279319@euphonynet.be

VANLOMMEL A.

NIEUWSTRAAT 9 - BALEN

TELEFOON: 014-816410 FAX: 014-816410

E-MAIL: vlommel.balen@skynet.be

Link naar reactie

@DJ:

ik geloof dat Chris dat wel weet hoor, hij heeft de moeite genomen om de Vespa-dealers uit de streek op te zoeken en neer te typen, en vraagt dan nog of er iemand met één dezer een positieve ervaring heeft. Een uiting van behulpzaamheid als het ware, waarvoor hulde. En neen, ik heb met geen van die adressen ervaring wegens niet uit de streek.

Grt,

Kurt

Link naar reactie
onder het moto, help eens een vreemde:

Als er nu iemand uit de streek nog één van onderstaande wil aanbevelen voor deze heer / dame, dan hebben we weer eens mooi iemand verder geholpen.

Zo heb ik het ook bedoeld.

Meneer of mevrouw( dat kan ik niet helemaal opmaken uit het profiel) heeft ineens en kijk op waar hij/zij terecht kan. En indien er nu nog mensen, zoals Portofino dat deed, reageren en persoonlijke bevindingen doorgeven over, bv. één van bovenstaande handelaars, kan Redpowa zelf beslissen welke bevindingen hem/haar het meest aanspreken.

graag gedaan. ;-)

Link naar reactie

Zou inderdaad graag wat indrukken hebben van personen uit het genkse en de ervaringen die ze hebben met dealers in genk en omstreken. Ben zelf bekend met Dirk Vantempel... heb vroeger al zaken met hem gedaan (in Langerlo-Genk)... gaat ongeveer 10 jaar terug. Toen had hij nog een winkeltje van 4m op 4 en een werkplaats van 6 op 4. Hij hield zich toen vooral met fietsen bezig en snorfietsen. Kende toen nog niet echt veel van Vespa en serieuzer werk.

Ben reeds bij Herroelen en nieuwe winkel Vantempel gaan verkennen maar dan weet je nog niet veel. Had graag wat ervaringen gehoord.

Dank voor de moeite. Stel het heel erg op prijs de info die ik krijg.

Eric

Link naar reactie

Even een beetje historie... ben redelijk nieuw in de vespawereld... heb tot 4 jaar geleden (gedurende +/- 5 jaar) met ene vespa 50 special van 1978 gereden maar verkocht daar ik voortdurend problemen met de bezinetoevoer had. Kon dagen prima rijden en dan plotseling viel hij stil en kon ik het vergeten. Daar ik mijne vuurrode vespa gebruikte om vooral naar mijn werk te gaan en hij niet echt betrouwbaar meer was en ikzelf geen sleutelervaring had heb ik hem dan maar (voor een spotprijs van 150€) verkocht aan iemand van de vespaclub van Genk... denk één van de bestuursleden. Momenteel rijdt ik op een Derbi Atlantis 50 cc rond (maar dat gaat niet echt vooruit (trouwens ook onderdeel van de piaggio-groep). Maar eens gereden op ene vespa... tja... dan vind je de rest maar bullshit. De liefde zit diep. Tja... Diene Dirk Vantempel heb ik dan ook leren kennen tijdens mijn injectiemiserie met diene Vespa special... heb eens een nieuwe benzinetank besteld bij hem (omdat ik dacht dat daar het probleem zat... (roest in bak?). Hij heeft me toen ene bak besteld maar die paste spijtig genoeg niet ... was een model met een gat erin voor ene bezinemeter... denk px-model ofzo. Dus daarna beslist om vespa te verkopen. Dat is toch al een beetje historie.

Eric (van het mannelijke geslacht ;-)

Link naar reactie

ik ken de technieker van bij herroelen persoonlijk en dat is een hele bekwame meneer altijd klaar om te helpen .

gr jeroen

Link naar reactie

Bedankt alvast Jeroen... zal het in gedacht houden. Was al eens in de toonzaal maar daarmee kan je niet echt oordelen. Als het van verkopen is, dan is iedereen vriendelijk. Pas daarna komt het oordeel.

Merciles nog... en hopelijk tot in vespaland.

Eric

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...