Ga naar inhoud
Vespaforum.be

kleur spuitbus vraagje


sidvespa

Aanbevolen berichten

hallo iedereen

zoals de meeste hier die mij kennen weten heb ik in de garage mijn V32 staan

nu het probleem is toen ik hem kocht zat er in de linker bil een grote plek waar hij geplamuurd was (was ja want die komt nu los ) en omdat dit geen zicht is heb ik van iemand op dit forum dus een nieuwe bil gekocht .

nu echter staat de vespa voor het meest nog in zijn O lak en wil ik hem zo houden en wil ik dus enkel de bil met een spuitbus doen

nu komt dus de grote vraag " Wie weet of heeft de juiste code van een merk spuitbus(eender welk )met de juiste kleur voor deze vespa"

grtz and thanks sidvespa

Link naar reactie

bij ons in de buurt kunt ge spuitbussen met autolak naar wens laten kleuren het is dezelfde kleur als mijn ape dat ge nodig hebt zal eens zoeken voor de juiste nummer bel anders eens naar danny van scootermarket die kent die kleuren vanbuiten gr jeroen

ps als je het nergens vind wil ik je anders wel een bus laten kleuren

Link naar reactie

danny van scootermarket zal zeggen dat geen enkele verf daar op lijkt omdat de originele verf een totaal andere substantie is... maar miss kan hij wel nen tip geven...

sid, misschien gewoon met de vesp naar ne carrosier gaan en op basis van de kleurstaalkaart iets zoeken? de originele kleur zal er ook wel niet meer op trekken vrees ik... good luck!

Link naar reactie

dat van die kleuren kaart heb ik vroeger al eens geprobeerd met een andere scooter

bij ataf die volgens mij al een groot aanbod van spuitbussen heeft

het probleem is dat die man ze mee naar buiten gaf om te zien welke het was maar ik moest zelf kiezen zij wilden niets aanraden wat ik wel kan begrijpen wegens eventueel verkeerde keuze en discussie tot gevolg

maar mijn probleem is dat ik bepaalde kleuren dus niet kan zien niet in het extreme maar zo zie ik bvb wel groen en rood en blauw enz maar het zijn de kleine kleurverschillen details die ik niet zie

grtz sidvespa

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...