Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ET4 1998


bajaj!

Aanbevolen berichten

Dag Vespisten,

Daar ben ik weer met een vraagje: ik heb een ET4 125cc te koop zien staan - 14000 km - in goede staat - nooit gevallen - hij is van 1998.

Prijs zou rond de 1250 euro liggen.

Wou eens van jullie weten of dat schappelijk is.

Hoeveel kilomters haalt zo'n machientje eigenlijk nog?

Let wel, ik blijf die oldtimers de knapste bakskes vinden.

Maar we moeten daar eerlijk in zijn: van sleutelen heb ik geen kaas gegeten.

En om zo'n ding door een garagist te laten oplappen, dat lijkt me wat blasé.

Dan maar een modern wespje gekozen.

Als jullie nu nog raad weten...

PS:

Heb overigens nog een andere ET4 - 125 cc - 5000 km, van 2002, zien staan - 2350 euro - wat denken jullie daarvan?

Alvast wreed bedankt.

Link naar reactie

ik lees in je profiel dat je wil starten met een PX, ik zou zeggen zoek een recente px 125 of 200, dan rij je op een oer vespa en toch ook betrouwbaar!! als je geen kaas gegeten hebt van mekaniek, maar er iets zou wiillen van leren is een px stukken simpelder om eens iets zelf aan te doen dan een ET4.

begrijp me niet verkeerd! geen slecht woord over een ET4, maar ik denk dat ge u het gaat beklachen als ge een px in gedachten had, mij hebben ze altijd gezegd, volg u eerste gedacht!

als je toch één van bovenstaande ET4's zou willen kopen, kocht ik de 2002, met die kilometers, moet hij in nieuwstaat zijn, dus scooter plezier voor vele jaren! nog een goede tip geef nooit de vraagprijs van de verkoper, doe een bod laag genoeg en anders rustig afwachten (heb ooit een COSA 200 gekocht, vraagprijs 1000euro en gekocht na 3 maand voor 350 eurokes), allé succes, jan

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...