Jump to content
Vespaforum.be

Films Met Of Over Vespa's

Recommended Posts

1 uur terug, Administrator zei:

Ben benieuwd hoe ze d'Ascanio gaan portretteren!

Heb de film reeds gezien op de RAI (dacht ik).  Voor zoveel ik er van verstaan heb als een selfmade ondernemer die na de oorlog zijn fabriek weer herop bouwde en werk gaf aan de arme Italianen, en voor de rest: 

cleese-1132x670.jpg?x59536

Groetjes, nero. 

• Haha 2
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• By fastpx
      Dit is de nieuwsreportage van RTL. Is gemaakt op de Speedboys' internationale meeting in 1989. Respect voor Bart, Mark, Geert & de andere Speedboys om deze club met dezelfde geest verder te zetten.

Grtz...Mike.
    • By Peelke
      Hopsakee :)

Een Vespa in de rubriek “dagelijkse kunst”. Uiteraard!

https://klara.be/dagelijksekunst/dagelijkse-kunst-michael-van-peel
    • By Postmanjohan
      Ook met een Vespa special kom je goed voorruit. 

• By drefacteur
      Na het zoveelste bijna ongeluk daarstraks.Gewoon op de Herentalsebaan richting Wommelgem aan het rijden en iemand komt uit een parking gereden en me niet gezien.Alles toegegooid en juist kunnen uitwijken naar rechts achter zijn auto.Mijnheer stak verontschuldigend zijn hand op en reed door.Ik even langs de kant voor te laten bezinken.Mijnen tikker ging nogal.Nu was mijn vraag of iemand zo een camera heeft voor eventuele ongelukken op video te hebben?Op de helm of vastgemaakt op de Vespa.En indien,ja,welk merk en de bevindingen ervan.
      Groeten,
      Dré
  • Create New...