Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Films Met Of Over Vespa's


Ves'pazzi

Aanbevolen berichten

"American Mod" is nog een film waar continu Lammies en Vespas in te zien zijn. Als het je enkel om de scooters te doen is, dan is de film ok. Anders qua script wel minder dan de Q-film.

Link naar reactie

De onvervalste Italiaanse films zijn de mooiste. Caro Diario and Palombella Rossa - Geregiseerd door Nanni Morettie met een mooie rol van hem zelf in dit volgens mij drie (of was het vierluik ?) was voor mij de moeite van het bekijken waard. Morettie is een meester in het vertolken van de persoon die iets makkelijks moeilijk weet te maken voor zichzelf. Zijn levensecht geacteerde dialogen zijn om van te smullen. Schitterend onvervalst italiaans !

Link naar reactie
  • 2 weken later...
In dit laatste geval zou ik serieus durven twijfelen: Nicole of de Vespa?!

:-)

grts,

chris

Ik zou niet twijfelen hoor. Ik kies dan wel voor Nicole want een vespa heb ik al ;-)

Er zijn ook een hoop aziatische films waar vespa's in voorkomen. Ik zal daar eens een lijstje van posten (voor de curry liefhebbers hé) LOL

Link naar reactie

FRE,

La Meglio is een van de weinige films die ik op DVD heb. Het is een prachtige film. Eigenlijk een aanrader voor iedereen die geinteresseerd is in de woelige tijden van het Italie in de jaren 60-90. Leuk om echte filmliefhebbers op dit forum te ontdekken!

Link naar reactie
  • 6 jaren later...
  • 2 weken later...

In "Roman Holiday" met Audrey Hepburn en Gregory Peck komt een scene met een Faro Basso... prachtige film

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...