Ves'pazzi Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Bestaan er ander films dan Quadrophenia met Vespa's of Lambretta's, of is het daarbij gebleven? Link to comment
DJ Blackdisque Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Er zijn altijd vespa's te zien als er in de film iets in Italy moet geflimd worden ;-) Link to comment
Ves'pazzi Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 Ja ok, maar dat bedoelde ik niet hé slimmeke, geen film waar twee seconden een vespa te zien is. Link to comment
Kim Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 In 'Alfie' is Jude Law toch wel zeker tien seconden te zien op een vespa... Grrrrrrrrrauw... :-D Link to comment
Driezza Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Vespa#Films Link to comment
jurgen Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 en hier eentje met afbeeldingen : http://www.imcdb.org/vehicles_make-Piaggio_model-Vespa.html Link to comment
Ves'pazzi Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 Ja, ik wist het dat ze met Alfie gingen af komen. En tien seconden is niet slecht,maar het kan beter. Link to comment
Ves'pazzi Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 Dank u voor de informatie, see you Link to comment
Mod66 Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 "American Mod" is nog een film waar continu Lammies en Vespas in te zien zijn. Als het je enkel om de scooters te doen is, dan is de film ok. Anders qua script wel minder dan de Q-film. Link to comment
Vesp Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 Nog een prachtige film van Spielberg was Munich, met af en toe een Vespa en Lambretta op de achtergrond. (Het verhaal na de Olympische spelen in 1972) http://www.munichmovie.com/splash.html Link to comment
bolderik Posted May 25, 2007 Share Posted May 25, 2007 De onvervalste Italiaanse films zijn de mooiste. Caro Diario and Palombella Rossa - Geregiseerd door Nanni Morettie met een mooie rol van hem zelf in dit volgens mij drie (of was het vierluik ?) was voor mij de moeite van het bekijken waard. Morettie is een meester in het vertolken van de persoon die iets makkelijks moeilijk weet te maken voor zichzelf. Zijn levensecht geacteerde dialogen zijn om van te smullen. Schitterend onvervalst italiaans ! Link to comment
Ves'pazzi Posted May 25, 2007 Author Share Posted May 25, 2007 Als ik het goed begrijp, zijn er maar twee films gemaakt waar de vespa centraal staat.Dat is raar, mogelijkheden genoeg om er nog eentje bij te maken.Gat in de markt gevonden? Link to comment
krikke Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 In dit laatste geval zou ik serieus durven twijfelen: Nicole of de Vespa?! :-) grts, chris Link to comment
stino Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 (seg, maar die haar handschoenen hebben helemaal niet dezelfde kleur als haar vespa? magda? ) lol "talented mr Ripley" enkele leuke faro basso's dach ik Link to comment
EriX Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 In dit laatste geval zou ik serieus durven twijfelen: Nicole of de Vespa?!:-) grts, chris Ik zou niet twijfelen hoor. Ik kies dan wel voor Nicole want een vespa heb ik al ;-) Er zijn ook een hoop aziatische films waar vespa's in voorkomen. Ik zal daar eens een lijstje van posten (voor de curry liefhebbers hé) LOL Link to comment
fré Posted June 7, 2007 Share Posted June 7, 2007 in de film La meglio gioventù speelt, volgens mij, ook een Vespa mee. De film duurt 6 uur maar is echt een aanrader! Link to comment
bolderik Posted June 8, 2007 Share Posted June 8, 2007 FRE, La Meglio is een van de weinige films die ik op DVD heb. Het is een prachtige film. Eigenlijk een aanrader voor iedereen die geinteresseerd is in de woelige tijden van het Italie in de jaren 60-90. Leuk om echte filmliefhebbers op dit forum te ontdekken! Link to comment
nero Posted February 9, 2014 Share Posted February 9, 2014 Niet direct over vespa's en geen film maar wel leuk! : Groetjes, nero. 3 Link to comment
nero Posted February 12, 2014 Share Posted February 12, 2014 3 jonge Engelse maagden in een taartenwinkel, mij fantasie slaat op hol! Groetjes, nero. Link to comment
PVK_Vespa Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 klik op "watch on youtube.com" voor de volledige lijst 2 Link to comment
Hanzie Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 In "Roman Holiday" met Audrey Hepburn en Gregory Peck komt een scene met een Faro Basso... prachtige film Link to comment
arti-bella Posted March 4, 2014 Share Posted March 4, 2014 van die laatste heb ik een poster met haar en de vespa xd Link to comment
Recommended Posts