Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Oud Vespa Schld Te Koop


dafalgan

Aanbevolen berichten

Hallo mannen ,

ik weet een groot rond oud vespa schild te koop staan , er is een klein beetje schade aan , klein beetje brokken van de emaille ,waar de schroeven gevestigd waren . Het zou een bord moeten zijn van rond de jaren 50 ( rond wit met blauwe letters en in het rood service ) de vraag prijs is 350 € , wat denken jullie ?

duur ? is het bord de prijs waard?

groetjes Steven

Link naar reactie

beste dafalgan

de prijzen van deze borden zijn het zelfde als die van de vespa's zelf ze blijven maar stijgen met de jaren

je moet wel letten op de staat de meeste zijn zoals je zelf aangeeft daar waar ze opgehangen zijn een beetje beschadigd als er voor de rest geen beschadigingen zijn lijkt mij dit een goede prijs

waar je ook nog moet op letten is natuurlijk het land van herkomst is het een Italiaans ( servisio) Frans (service en acma) of eentje uit belgie (service)

hoe zeldzamer hoe meer vraag en hogere prijs

BTW de mijne die ik heb is een Italiaanse

grtz sidvespa

Link naar reactie

Echte oude belgische emailplaten zijn gedatteerd. De franse en italiaanse niet. Oppassen voor namaak, er zijn vele recente kopies op de markt. 350€ cind ik persoonlijk ook wat teveel. Probeer met 200€, zoveel vespalovers zijn er nu ook weer niet. Groetjes, pieter.

Link naar reactie

stefan dan heb jij geluk gehad ik heb er al voor 400 en 500 weten verkocht worden ik heb de mijne (Italiaanse) in de tijd ook maar 4000bef betaald maar ja dit was in de tijd dat de dieren nog praten

grtz sidvespa

Link naar reactie
  • dave sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...