Ga naar inhoud
Vespaforum.be

technica boeken nog verkrijgbaar ?


josse

Aanbevolen berichten

wij gingen ze in de fnac bestellen.

Ben daar gisteren nog geweest,maar die stonden daar natuurlijk niet!

Heb het dan gevraagd en ik moet gewoon alle juiste gegevens doorbellen van dat boek.

Maandag ga ik daarvoor bellen en ook voor alle 5.

Link naar reactie

Ik heb ze allemaal een tijdje geleden via Ebay gekocht. Het zijn wel replica's (kleurencopies, maar heel goed gedaan). Dat heeft zo zijn weerslag op de prijs: ik heb er een 80 euro voor betaald. OK, het zijn wel niet de originele en helemaal legaal zal het ook niet zijn, maar 70 euro voor 1 exemplaar is natuurlijk ook overdreven veel geld, hoe mooi de boeken ook zijn.

Grt,

Kurt

Link naar reactie
overigens noemen ze TECNICA ipv Technica.

Heeft iemand deel 5, vanaf '77, is die de moeite om te kopen ?

Ik heb alleen deel 5. Leuk als je PX-fan bent (zoals ik). Heb er zelf toch ook nog wat van opgestoken :) Staan ook wel fouten in hier en daar en is naar mijn idee niet volledig.

Link naar reactie
overigens noemen ze TECNICA ipv Technica.

Heeft iemand deel 5, vanaf '77, is die de moeite om te kopen ?

Ik heb alleen deel 5. Leuk als je PX-fan bent (zoals ik). Heb er zelf toch ook nog wat van opgestoken :) Staan ook wel fouten in hier en daar en is naar mijn idee niet volledig.

de PX200GS zal er wel weer niet in staan zeker ?

Link naar reactie
Ik heb even gekeken en geen PX200GS gevonden.

Grt,

Kurt

Ja, dat klopt. Die technica boeken zijn niet kompleet (wil zeggen dat er vele modellen er niet instaan).

De PXGS is dan ook maar voor bepaalde landen gemaakt. Ik denk dat het onmogelijk is van elke variant van eenders wel model te bespreken.

Link naar reactie
De PXGS is dan ook maar voor bepaalde landen gemaakt. Ik denk dat het onmogelijk is van elke variant van eenders wel model te bespreken.

Op zich heb je daar helemaal gelijk in, maar waar trek je dan de grens. Waarom staat de PX80 er bijvoorbeeld wel in?? Die was alleen voor Duitsland. :)

Link naar reactie

Ik denk dat er minder GS200 's gemaakt zijn dan PX80's. De GS200 is de moeite niet om over te spreken. Begrijp me ni verkeerd want heb zelf ook één. Er is trouwens met moeite een correct electrisch schema van te vinden.

Greetz...Mike.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...