Chauffi Geplaatst: 16 februari 2007 Delen Geplaatst: 16 februari 2007 Ik heb een probleem met de benzinetank van mijn ET4, er zit een lek in. De vraag is alleen, langs waar moet je die tank eruit nemen. Zijn er produkten om dit lek te dichten, of moet je er een nieuwe insteken. Alvast bedankt voor de hulp. Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 16 februari 2007 Delen Geplaatst: 16 februari 2007 Langs onder. Benzinetank is plastic. Best vervangen. Link naar reactie
Chauffi Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Maar naar ik heb horen zeggen, zou de motor eraf moeten om die tank te vervangen? Klopt dat? Link naar reactie
stanman Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 plastic kan gelast worden Link naar reactie
dries9260 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Niet alles plastic ... Maar zou het niet lukken met glasvezel matje en polyster Groeten Dries Link naar reactie
Chauffi Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Bij Bellekens Profesional hebben ze wel iets, epoxi ofzo, maar daarvoor moet de tank leeg, en gedemonteerd worden, en dan kan ik evengoed een nieuwe steken. Maar dan blijft de vraag, is het veel werk om die tank eruit te halen? Link naar reactie
TheFox Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Yo chauffi, ik denk dat wat je ook doet van reparatie het altijd veiliger en kwalitatief beter is als je de tank eruit haalt en leegmaakt. Probleempje gehad gisteren? Link naar reactie
Chauffi Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Nee, vrijdag al, maar de vijs die het euvel heeft veroorzaakt, heb ik er dieper ingedraaid, zodat het toch ni meer lekte, en ik zondag met de Fisci kon gaan rijden :-). En dan kan ik nu rustig een oplossing zoeken. Het enige dat ik eigenlijk moet weten, is of de motor er echt onderuit moet om die tank te vervangen?? Weet daar iemand raad op? Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Volgens het Schneider boek "Vespa ET, LX automatik-roller moet je uitlaat, achterwiel, spatlap, pinkers, achterlicht, batterij uitgebouwd worden. P.S.: Kopen dat boekje en efkes kijken op pagina 99 Link naar reactie
Chauffi Geplaatst: 19 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2007 Dan is het toch waar dat er redelijk veel moet gedemonteerd worden. Bedankt voor de bijdrage, Kristof! Vriendelijke groeten, Jurgen Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 19 februari 2007 Delen Geplaatst: 19 februari 2007 No problemo Chauffi! B.T.W: zet eens even in je profiel wat voor een ET je hebt? (50-125) Link naar reactie
Chauffi Geplaatst: 20 februari 2007 Auteur Delen Geplaatst: 20 februari 2007 @ LX125 Voila, profiel aangepast!'t Is dezelfde als die van u denk ik :-) ah ja, en dat boekje heb ik dan ook maar besteld. Nog eens bedankt voor de info. Link naar reactie
Progetto 300 Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 @ LX125:...'t Is dezelfde als die van u denk ik... Ik heb een LX 125, deze is de opvolger van de ET 125. @ LX125:...Nog eens bedankt voor de info... Graag gedaan! B.T.W.: Als je dan toch aan het shoppen bent, koop dan ineens ook volgende Hayens manual: Link naar reactie
TheFox Geplaatst: 21 februari 2007 Delen Geplaatst: 21 februari 2007 @Chauffi: I.v.m. die Haynes manual, bel me even! Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.