Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Roadtrip


CarlosVespino

Aanbevolen berichten

Een vriend en ik willen heel graag ne roadtrip doen (dwz; met de tent ergens naartoe rijden, liefst een mooi, rustig gelegen natuurgebiedje), maar we weten niet goed naar waar, en ik wou weten of jullie (veiligheids,geld,eten,...)tips hebben en/of een leuke plek weten waar we naartoe kunnen rijden. Het probleem is, we moeten wel langs gewone wegen,want we hebben allebei een 50cc. We hebben 4 dagen de tijd. Ik woon in antwerpen stad; dus zeg nu niet zuid frankrijk :-)

merci

Link naar reactie

wil ik ok nog wel is doen me ne maat van mij. we zijn alleen nog naar ne mooien oldtimer voor hem aant zoeke.

gewoon een lekker ritje naar de zee of zo en daar wa ok kampingeskes overnachte. ge bent op een lekker middagje daar en dan kunt ge de kust afgaan.

er bestaan van die fietsroutes (heb ik al is gedaan me de fiets) richting zee. die vertrekken in antwerpe aan de voetgangerstunnel dacht ik. misschien da da ge daar ergens zo een planneke kunt vinde. die routes zijn ook aangeduid op de weg zelf. dus ge moet ni altij u planneke pakke maar he tis wel handig da ge het hebt voor het geval da ge verkeer rijd.

ge moet maar eens bij een op ander bureau van toerisme ofzo gaan vrage.

groete

ps: als ge da hebt gevonde laat het dan is even weten waar, dan kan ik daar ok altij is gaan hore voor zo een plan.

Link naar reactie

How about... via Bergen Op Zoom naar Tholen en verder naar Zierikzee en zo naar de Noordzeedijk (links van de dam de Noordzee, rechts het Grevelingenmeer. Campings genoeg en verderdoor ri Ouddorp beschermde duinen, zon zee en leuke strandtenten. En waarom niet je surfplank achterop ;) Je kan dan nog verder via de afsluitdijk naar Hellevoetsluis en terugkomen via de Brouwersdam en Stavenisse enz... Perfect via de gewone wegen te doen. Oke, tis NL maar ze hebben overal Duvel...

Link naar reactie

Zie waar de weerberichten goe weer voorspellen en rijdt daar heen , heb dat vorig jaar ook zo gedaan .Zorgt dat ge een kaart v/d jeugdherbergcentrale bij hebt daarmee kunt ge in veel steden goedkoop mee overnachten , zowel hier als int buitenland.

Link naar reactie

ben derjuist langs den infodienst hier int stad geweest en die wiste der niks van, keb dan maar een boekske meegekrege van de vlaamse blablabla dienst, ma bent al kwijt :D! en da van die bellekes was echt al van plan haha, ma we neme wel een extra zeil mee voor derover te doen (nen Dax en ne Vespa, dus da moeter wel onder gaan :D)

en wa is da van diene wet?

Link naar reactie

ja ik dacht da is geleze te hebbe da brommers nu ook op het fietspad mogen rijden als ze de andere gebruikers ni store. of een baan waar 70 gereden mag worde daar moet ge denk zelfs op het fietspad nu als er één is natuurlijk.

dus normaal moogt ge al die routes doen zolang ge de fietsers ni stoort.

mar voor dieje weg. die begint daar aan de voetgangerstunnel en die is aangegeve me van die markeringe op de palen. gewoon een witte en een rode streep ofzoiets was da. kan ok andere kleure zijn ze.

ik heb da een paar jaar geleden gedaan. ik zal da is vrage aan dieje kerel waar ik da toen mee heb gedaan waar da die da vandaan had.

groete

Link naar reactie

Dat is een zeer mooie streek om rond te rijden en als ge dan den overzet aan Hemiksem pakt , over Temse , Weert , Overmere , Mariekerke , schellebelle,Wetteren en zo over Zottegem naar Geraardsbergen dan hebt ge toch een mooie tripje achter de rug .Zeker met een 50 cc.

Link naar reactie

ge hebt toch tentjes bij. gewoon bij iemand gaan vrage of ge er moogt overnachte. ge kunt da echt zo goeikoop make als da ge zelf wilt.

gewoon bij nen boer in de wei gaan ligge. die hebbe daar niks op tege. en een kamping kan nooit echt duur zen ze. zolang da ge er geen pakt me een heel zwem paradijs aan zal da wel meevalle

Link naar reactie

@pieter vd: café int stad, waar da binnekort nen drink is, ik dacht da ge lid waart van de VCA (fout gedacht) dus dermee.

@ fongzie: aight cava! kende gij eigelijk nog mense me ne Vespa 50 uit stad, berchem, mortsel en omgeving? ik dus ni hé, enkel u en dat zelfs enkel in cyberspace.. waar gade gij uit? dan parkeer ik die van mij naast die van u, lol

Link naar reactie

ja misschien kunne we wel eens een oldtimer tripke organiseren deze zomer voor de 50cc-kes. allemaal de tentjes mee en rijde mar. wel best met volgwagen voor degenen die in pan vallen dan. :-)

ik zie da wel zitte.

@carlos: ik ga eigelijk ni echt veel uit in antwerpe. is ni echt bij de deur hé.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...