Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Miss Vespa 1955


Mathiaz

Aanbevolen berichten

De kleinkinderen van Miss Vespa 1955 zoeken een leuk kado voor hun groot-moeder (Miss Vespa) en groot-vader (deelnemer van de 12uur van Brussel). Ze zijn op zoek naar: een mooie vespa van die jaren waar ze met de klein-kinderen mee op de foto kunnen, of enkele oude vespa's die dit koppel wil begeleiden naar de feest-locatie, vespa ride out met een club op die dag (28/7/05) of iemand die nog een kader van een oude vespa heeft liggen, ...

Hieronder vinden jullie de mail die ik heb gekregen. Kan er iemand helpen?

"Na ons telefonisch onderhoud,Mijn ouders zijn namelijk op 28/07/2005 50 jaar getrouwd.Vroeger hebben onze ouders zelf een vespa gehad en in een club geweest.Mijn papa heeft de 12 uur van Brussel nog gereden in 1954 en mijn mama was Miss Vespa in 1955.Misschien voor een origineel cadeau,dat ze die dag worden opgehaald door mensen die een vespa hebben.Of dat er misschien bij U of in de club foto's kunnen genomen worden van ons(de kinderen dus ) en de kleinkinderen met Vespas natuurlijk.O als uhet nief erg zou vinden.Daar U ook lid bent van een vespa club kunnen we misschien daar eens afspreken ,wie weet zijn er nog mensen lid die mijn ouders gekend hebben( de namen zijn Arnold Van der Linden en Marcella Kennes Kriezels), toen ook lid waren van een vespa club?Heb de originele foto's van mijn mama en papa met de vespa hier bij ons thuis(kunnen krijgen met een smoes),Dat zou pas leuk zijn?Verder misschien kaders of dergelijke te verkrijgen?

Graag een berichtje of een seintje terug ,en wie weet heeft U ook nog een idee voor een originele dag ,terug in de tijd met de vespa.

Alvast bedankt voor de moeite

Graag een seintje terug

Fam Caluw -Van der Linden Depauw

Goedetijdstraat 50

2660Hoboken

tel;03/8252020

gsm 0477/470500

Link naar reactie

Hela hela, mejufrouw Marcella Cennes was 'Koningin van de Vespa-Club van Antwerpen' in 1955, maar diegene die uiteindelijk de titel won van Miss Vespa in 1955 was madame Boniface (van Namen). Ik zal eens zien of ik mijn scanner terug in gang kan krijgen...

Link naar reactie
  • dave sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...