Jump to content
Vespaforum.be

sprint V 153km/h

Stephan

Recommended Posts

hallo, vindt het allezins een zeer mooie scooter, heb de bijhorende tekst maar oppervlakkig gelezen, maar ze vertellen er precies niet bij dat ze vertrekken van een T5 blokje, je kan het goed zien aan de koelkappen en de aansluiting van de uitlaat met 2 vijzen, dat er redelijk performance uit zo een blokje tehalen valt is zeker, maar zoveel? wie zal het zeggen?? janneman

pic4hw1.jpg

ik kan je wel vertellen dat het frustrerend is om met je getunede Malossi 210, voorbij gestoken te worden door een vrouwtje op een nieuwe zwarte GT... .. zaterdagavond op de Singel in Antwerpen.

If you read through the text you will see that a lot of what is said is bullshit. I reckon his 153kph is on a dyno or down a very steep hill. It should still be a fast scooter though but 153???.

inderdaad piston en ik heb daar ook al mee gereden maar "durfde" toen niet sneller dan 145km/u, (was wel op de openbare weg tussen mormoiron en Bedoin en dus niet op circuit)

vanaf 125 is dit al niet aangenaam met een type zoals vbb,vnb,gl sprint

IK wil 153km/u rijden op een vespa en momenteel rijdt mij (lichtjes aangespaste) vnb "maar" 143km/u dus heb ik besloten om een streng dieet te volgen om zo eigenlijk goedkoop sneller te kunnen gaan

• 2 weeks later...

Heb dit ook eens bezien...en berekend met gearingcalculator op scooterhelp. 153km/h = 9800rpm in 4e. Hoe lang kunt ge dat aanhouden, als ge dan al aan 9800rpm geraakt...

een T5 blokje flirt op topsnelheid met de 7000 toeren per minuut, daar waar een 200/125 blok hoogstens 5500 toeren haalt, dus mits tuning 9800 toeren haalbaar? wie weet! janneman

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...