Fireball Posted June 10 Posted June 10 (edited) Kan iemand zeggen voor welk model de voorvork zou passen? Is dat 8 inch wide-frame (acma 56 compatibel)? Edited June 10 by Fireball
jeansprint Posted June 10 Posted June 10 Past niet op een Acma. Zie je aan de gleuf voor het stuurslot ( latere types jaren 60/70 ). Er zit bovendien een 10" remtrommel op. Jan.
Speedracer Posted June 11 Posted June 11 11 hours ago, jeansprint said: Past niet op een Acma. Zie je aan de gleuf voor het stuurslot ( latere types jaren 60/70 ). Er zit bovendien een 10" remtrommel op. Jan. Volgens mij een Bajaj Chetak 150 vork, met de typische schroef om de slijtage van de rembokken te controleren en de grijze plastic schommelarm cover 1
jeansprint Posted June 11 Posted June 11 5 uren geleden, Speedracer zei: Volgens mij een Bajaj Chetak 150 vork, met de typische schroef om de slijtage van de rembokken te controleren en de grijze plastic schommelarm cover Inderdaad, zo scherp had ik het nog niet bekeken! Merci voor de update Tom... Jan.
Tom1976 Posted June 12 Posted June 12 Interesse in dat achterzadeltje dat je op een achterbagagedrager kan monteren.
Giel91 Posted July 4 Posted July 4 Ben nog opzoek naar wat oudere 3.50 x 10 banden heb je die liggen?
Recommended Posts