tenne Posted June 3 Posted June 3 van mijn vespa motor V31 had ik geen vonk, Ik heb een nieuwe bobine gemonteerd en heb nu geen mooie vonk en soms ne keer geen. kan dit aan de magneet ( Koelvin ) mankeren , die zijn werk niet meer goed doet of moet ik het ergens anders zoeken ?
nero Posted June 3 Posted June 3 Probeer eerst de electrode-afstand van uw bougie te verminderen naar 0,6mm. De meeste bougies hebben een electrode-afstand van 0,7mm of meer. Groetjes, nero.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now