tenne Posted May 30 Posted May 30 Ik ben op zoek naar een goed werkende ontsteking van een V31 , heb je iets liggen dan hoor ik het wel
Michel_V Posted May 31 Posted May 31 Ik heb 6v ontsteking liggen. Maar ik adviseer toch voor ineens 12v ontsteking te plaatsen. Kies voor een pinasco flytech. Beste prijs bij SOVIERO
tenne Posted June 2 Author Posted June 2 Op 31/5/2026 om 20:03, Michel_V zei: Ik heb 6v ontsteking liggen. Maar ik adviseer toch voor ineens 12v ontsteking te plaatsen. Kies voor een pinasco flytech. Beste prijs bij SOVIERO Op 31/5/2026 om 20:03, Michel_V zei: Ik heb 6v ontsteking liggen. Maar ik adviseer toch voor ineens 12v ontsteking te plaatsen. Kies voor een pinasco flytech. Beste prijs bij SOVIERO ik weet dat een 12 volt beter is , maar ik hou hem liever origineel wat heb je juist liggen van 6 volt?
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now