Jump to content
Vespaforum.be

Gezocht ontsteking v30- v33


Recommended Posts

Posted

Ik ben op zoek naar een goed werkende ontsteking van  een V31 ,

heb je iets liggen dan hoor ik het wel

Posted

Ik heb 6v ontsteking liggen. 

Maar ik adviseer toch voor ineens 12v ontsteking te plaatsen. 

Kies voor een pinasco flytech. 

Beste prijs bij SOVIERO

Posted
Op 31/5/2026 om 20:03, Michel_V zei:

Ik heb 6v ontsteking liggen. 

Maar ik adviseer toch voor ineens 12v ontsteking te plaatsen. 

Kies voor een pinasco flytech. 

Beste prijs bij SOVIERO

 

Op 31/5/2026 om 20:03, Michel_V zei:

Ik heb 6v ontsteking liggen. 

Maar ik adviseer toch voor ineens 12v ontsteking te plaatsen. 

Kies voor een pinasco flytech. 

Beste prijs bij SOVIERO

 

ik weet dat een 12 volt beter is , maar ik hou hem liever origineel

wat heb je juist liggen van 6 volt?

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...