M kamphuis Posted May 28 Posted May 28 (edited) Mijn zoon rijdt op een Vespa pk met een 1616 carburateur en een BMG uitlaat. De tandwiel verhouding is nog origineel van de PK XL wel zitten er 3.50 maal 10 wielen onder Om een wat sportievere rijgedrag te krijgen heeft hij er een 75 DR 10 poort opgehaald dit rijdt mooi trekt mooi, maar gaat gewoon te snel voor meneer de politie. Met resultaat op de Rollerbank kenteken kwijt en nieuwe keuring. Dit willen we niet weer maar eigenlijk willen we wel een brommer die lekker in het verkeer mee komt goede trekkracht heeft maar dus niet veel harder gaat dan 56 à 58 km/h Zijn er mensen met dezelfde ervaring en een tip welk merktype cilinder ik moet plaatsen om er toch het meeste uit te halen maar wel willen binnen de kilometer grens te blijven het aantal cc maakt mij niet zoveel uit. Daar wordt bij controle toch niet naar gekeken er wordt puur gekeken naar snelheid. Edited May 28 by M kamphuis
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now