carl1 Posted May 24 Posted May 24 (edited) hey allemaal, heb al redelijk wat werkervaring maar je kunt altijd meer kennen met ervaringen uit te wisselen. heb een vespa opgelapt en staat zeer mooi. met een test start hij perfect met goed werkende choke maar na een paar keer de straat af te rijden begint hij in te houden met dat gevoel van zonder benzine vallen. benzinekraan is nieuw, leidingen zijn nieuw en de carburator is ook ok want deze komt van mijn andere vespa LX die ik dan na de de 1e testrit heb gemonteerd maar blijft het probleem nog steeds. heb enkel het membraam nog niet vernieuwd maar heb in warme toestand brake cleaner gespoten op de connecties en geen stilvallen dus is mijn vermoeden groot dat er geen valse lucht is(tip van Joey schaar) heeft er iemand dit ook al eens gehad en zit ik niet in de juiste richting te denken? Mvg carl Edited May 24 by carl1
carl1 Posted May 25 Author Posted May 25 15 uren geleden, carl1 zei: hey allemaal, heb al redelijk wat werkervaring maar je kunt altijd meer kennen met ervaringen uit te wisselen. heb een vespa opgelapt en staat zeer mooi. met een test start hij perfect met goed werkende choke maar na een paar keer de straat af te rijden begint hij in te houden met dat gevoel van zonder benzine vallen. benzinekraan is nieuw, leidingen zijn nieuw en de carburator is ook ok want deze komt van mijn andere vespa LX die ik dan na de de 1e testrit heb gemonteerd maar blijft het probleem nog steeds. heb enkel het membraam! (ik bedoel spruitstuk) nog niet vernieuwd maar heb in warme toestand brake cleaner gespoten op de connecties en geen stilvallen dus is mijn vermoeden groot dat er geen valse lucht is(tip van Joey schaar) heeft er iemand dit ook al eens gehad en zit ik niet in de juiste richting te denken? Mvg carl
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now