Jump to content
Vespaforum.be

Even voorstellen....


Recommended Posts

Posted

Wel zo netjes mezelf even voor te stellen; nieuw hier dus komt ie!

Dave (49jr)  / Vlissingen; ooit al eens een PK50 XL volledig gedaan, recent nog een pk50s weer opnieuw opgestart en nu per toeval een MISA '58-er GL150 kunnen kopen waarvan het blok er in onderdelen bij zat.. dus uitdaging! Maar dat in een ander topic. 

Andere hobbies; verzamelaar van vintage design verlichting & meubels, mijn alfa romeo spider cabriolet en mag graag een beetje muziek maken met mijn bandje...

  • Like 2
Posted

Welkom Dave...veel succes met je "Vespa -restauratie-puzzel"...en dat je er daarna mee kan rondsnorren ☺️

Vespa-advertentie 222555.gif

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...