dave_vgl1t Posted May 15 Posted May 15 Wel zo netjes mezelf even voor te stellen; nieuw hier dus komt ie! Dave (49jr) / Vlissingen; ooit al eens een PK50 XL volledig gedaan, recent nog een pk50s weer opnieuw opgestart en nu per toeval een MISA '58-er GL150 kunnen kopen waarvan het blok er in onderdelen bij zat.. dus uitdaging! Maar dat in een ander topic. Andere hobbies; verzamelaar van vintage design verlichting & meubels, mijn alfa romeo spider cabriolet en mag graag een beetje muziek maken met mijn bandje... 2
Vespaciao Posted May 15 Posted May 15 Welkom Dave...veel succes met je "Vespa -restauratie-puzzel"...en dat je er daarna mee kan rondsnorren ☺️
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now