2 takt Posted Sunday at 05:24 PM Posted Sunday at 05:24 PM Ik zit met het volgende probleem. Wanneer mijn gs warm gereden is begint hij ergens een schrapend geluid te maken, en dit enkel in de 4de versnelling . Iemand een idee ?
nero Posted Sunday at 08:01 PM Posted Sunday at 08:01 PM Al rijdend of ook bij stilstand en draaiende motor? Groetjes, nero.
2 takt Posted Monday at 04:33 AM Author Posted Monday at 04:33 AM Nee Nero, niet in stilstaand alleen na tien min rijden begint dat en ook alleen maar in de 4de versnelling. 🤷
nero Posted Monday at 07:50 AM Posted Monday at 07:50 AM 3 uren geleden, 2 takt zei: Nee Nero, niet in stilstaand alleen na tien min rijden begint dat en ook alleen maar in de 4de versnelling. 🤷 Mogelijk is het de stofplaat achter de achterrem die wat sleept. Staat het achterwiel mooi vast? Groetjes, nero.
jeansprint Posted Monday at 08:47 AM Posted Monday at 08:47 AM Speling op een krukaslager? Hierdoor kan het vliegwiel de cover raken door de axiale speling van het vliegwiel. Cover eens demonteren en kijken of krassen zijn...
2 takt Posted Monday at 10:02 AM Author Posted Monday at 10:02 AM Zou ik wel raar vinden omdat hij dit alleen heeft na 10 min rijden, en enkel in de 4de versnelling 🤔
Frederik9111 Posted Monday at 10:20 AM Posted Monday at 10:20 AM In 2022 waren uw lagers ook al aan vervanging toe? Ooit iets aan gedaan toen?
jeansprint Posted Monday at 11:18 AM Posted Monday at 11:18 AM (edited) Bericht verwijderd, overbodige post. Thx, Jan. Edited Monday at 11:21 AM by jeansprint
2 takt Posted Monday at 05:37 PM Author Posted Monday at 05:37 PM Frederik en Jean , ik heb destijds nieuwe krukas lagers gestoken, wat ik gek vind is dat er enkel een schrapend geluid te horen is vanaf dat de motor warm staat en ik in de 4 aan het rijden ben. Dus niet in eerste tweede of derde. Iemand een idee van oorzaak 🤷. Grt
nero Posted Monday at 06:49 PM Posted Monday at 06:49 PM Al eens geprobeerd om zonder de vliegwielbescherming te rijden? Dan kan je dat alvast uitsluiten. Groetjes, nero. 2
Recommended Posts