Danny E Posted April 12 Posted April 12 Beste community, Een vreemd verhaal, maar wel de realiteit: probeer even te volgen. Ik kreeg een PK 125 E 1985 (VNX2T) van mijn huurder die naar het buitenland vertrekt. Zonder papieren, enkel met oud verzekeringsbewijs tot 2021 (niet op zijn naam), de oude nummerplaat (gele) ook niet op zijn naam en de sleutels. Hij had deze gekregen van de originele eigenaar, ter compensatie voor geleverde prestaties (werk). De originele eigenaar geeft aan geen papieren meer te hebben. Door een vertroebelde relatie tussen beide, wil de originele eigenaar geen aangifte van verlies van deze documenten (wat het leven veel makkelijker zou maken). Ik zit dus met deze oldtimer een beetje vast. Heb weinig zin om 250 euro te betalen aan behva, ook omdat hij al enkele jaren stil staat (sinds 2021) en het dus niet zeker is om we deze terug aan de praat krijgen. Ik ben ter goeder trouw, deze scooter is zeker niet gestolen, anders zou ik hier niets posten. Wie kan mij in de juiste richting sturen om deze puzzel op te lossen? Alvast dank. Danny
Recommended Posts