yvan Posted March 18 Posted March 18 geachte vespa rijders en andere , heb een vraag over me vespa gts 125cc van 2009 , heb die bijna 2 jaar geleden super goed koop op de kop kunnen tikken , voor 1500€ en met maar 15000 km bij wijze van is blokje nog nieuw , kijk alles na maar het was wel donker toen die dag was om 20 u , vrouwke heeft ongeveer 2 weken mee naar het werk en plots op een dag het geluid pats en het was gedaan , maar nu komt het addertje van onder het gras , zet vespa op me scooter brug , en begin te demonteren , en haal zadel eraf en de budy bak eruit zodat ik de motor zie , en ja ja daar zag ik het probleem kabelboom was met electro tape van denk 8 cm breed dat die was , ik dacht al direct dat klopt niet was heel slecht ingewikkeld, en wist dat er iets niet goed was omwille zo brede tape niet word gebruikt aan een kawelboom , heb alle tape af gedaan echt waar niet normaal wat ik daar zag alle kabels tot net dat ze onder de kader gaan , voor derest was alles inelkaar gesmolten , heb veel geluk gehad voor zelfde geld was die af gebrand , je zag heel goed dat ze er al aan bezig zijn geweest , allee nu eindelijk mijn vraag , is er iemand of weet iemand waar ik een schema kan vinden van de hele electronica kan vinden , zodat ik die terug kan herstellen , en waar ik die verschellende kleuren en diktes van de kabels kan vinden , fotokes van gesmolten kabels volgen nog , alvast mijn dank aan jullie allen grts yvan
Pilaf Posted March 18 Posted March 18 Hier kan je de schema’s vinden: https://manuals.wotmeworry.org.uk/Vespa/ 1
Recommended Posts