f4_1400 Posted Monday at 07:11 AM Posted Monday at 07:11 AM Bij mijn MISA project zat getoond zadel, weet iemand dit te duiden? Het is volgens mij niet bruikbaar, want de vergrendeling komt ergens bij de achterste tankboutjes uit, dus niet bij de vergrendelpin. Of mis ik een alternatieve vergrendelbeugel?
Dimitripx125 Posted Monday at 07:58 PM Posted Monday at 07:58 PM De sluiting op het chassis ontbreekt. Dat is een winkelhaak met een uitsparing
f4_1400 Posted Monday at 08:32 PM Author Posted Monday at 08:32 PM Foto? Onderdeelnummer? Andere referentie?
f4_1400 Posted Monday at 10:10 PM Author Posted Monday at 10:10 PM Dank! Blijkt dus een origineel Donza zadel, enkel het logootje ontbreekt, evenals het sluitbeugeltje. Maar dat lijkt niet zo moeilijk om na te maken: Zadel - Oldies - Vespaforum.be https://share.google/agVvU3RsbsiGIOwFe
f4_1400 Posted Thursday at 11:42 AM Author Posted Thursday at 11:42 AM Ik vind het maar een vreemd zadel, ook dat afsteunen achteraan op de tankrand komt mij wat ongelukkig over... Het zadel ziet er ook niet meer geweldig uit en het logo ontbreekt. Denk dat ik toch een meer standaard zadel ga plaatsen. Zijn deze Donza zadels gezocht?
Recommended Posts