vvvespa Posted January 3 Posted January 3 Hallo beste scooter-fans, ik ben hier nieuw, maar mijn scooter is oud: een GS 150 uit 1957 1
dave Posted January 3 Posted January 3 Welkom! Heeft u een fotootje? Een vriend van me is z'n GS150 uit 1957 aan het restaureren, ik ben benieuwd naar de staat van de uwe...
Vloebi Posted January 3 Posted January 3 Welkom! Dat was 30 jaar geleden ook mijn eerste Vespa. Net gekocht? Een Misa of niet?
vvvespa Posted January 3 Author Posted January 3 47 minuten geleden, Vloebi zei: Welkom! Dat was 30 jaar geleden ook mijn eerste Vespa. Net gekocht? Een Misa of niet? Vele jaren geleden in stalling gezet en nu weer in verregaande staat van restauratie, met vooral als doel er met goei weer op rond te rijden. Het is (geen gaatjes in het beenschild) idd een MISA. Denk ik. 51 minuten geleden, dave zei: Welkom! Heeft u een fotootje? Een vriend van me is z'n GS150 uit 1957 aan het restaureren, ik ben benieuwd naar de staat van de uwe... 2
Vespaciao Posted January 3 Posted January 3 Welkom... en veel succes met de verregaande staat van restauratie... zodat je snel het "goeie weer" kan gaan verkennen ☺️
Recommended Posts