Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Profiel


renoretro

Aanbevolen berichten

Das ook just rené,

mijn vraag was enkel waarom ze hun profiel niet invullen.

En wie begon met de zever,... ..FILLE

Zij de gij echt ne vespist?

Waarom ze hun profiel niet invullen?

1. Dezelfde reden waarom er in sommige posts om de 2 woorden een spellingsfout, een volledig verkeerde zinsconstructie en soms geen enkel leesteken staat.

2.Dezelfde reden waarom je niet naar het type Vespa en woonplaats wil vragen.

3.Dezelfde reden waarom veel mensen een nieuwe Vespa kopen als vervoermiddel.

Tijdsgebrek? Of gemakzucht?

Zo snel mogelijk een nickname vinden en hup "Hallo, ik ben nieuw hier"

1. ... of: hoe typ ik mijn vraag in slechts 1 druk op het toetsenbord.

2. Zie 1.

3. Zie koppen van 23 november: van Gent naar Brussel met de auto: 2.10 u. Van Gent naar Brussel met de moto: 55 minuten.

Iedereen komt tijd te kort. Ook op het Vespaforum (of was het René's blog ;-)

Link naar reactie
Aan de pro-profiel-isten.

Zouden die contesterende pubers volgende diagnose begrijpen?

Aan de anti-profiel-isten

Jullie hoeven niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn

Rene..nu hebt ge u toch wel belachelijk gemaakt hé..als men begint te schelden dan zit men meestal in een hoekske waar de klappen vallen. Wordt ge wa onzeker? Of is het uw vrouw die van haar oren maakt da ge met mensen van uwe eigen leeftijd moet spelen?

Vriendelijke groeten!

Sam

Link naar reactie
Is er op het seniorenweb geen forum waar René misschien terecht kan ?

Daar zit hij meer op z'n plaats me dunkt ...

Ja Sam, ik geef toe dat mijn reactie bekritiseerd kan worden maar door een onbekende voor ouderling verweten te worden vind ik het topunt van onbeleefdheid.

Veel leden vragen om het profiel in te vullen.

Waarom ontaardt deze vraag tot een platvloerse scheldpartij?

Hopelijk hebben deze mensen niets ernstigs te verbergen.

Groetjes. René

Link naar reactie

Is het nu zo moeilijk om enkele onschuldige vraagjes te beantwoorden en zo eventuele reageerders de kans te geven om kort op de bal te spelen omdat ze weten a: vanwaar je bent, b: welke scooter je bezit en last but surely not least c: welk geslacht/naam je hebt?

Waarom dient een eenvoudige vraag (je profiel invullen) te ontaarden in een discussie over wie nu eigenlijk toch wel de beste vespist/forumgebruiker is? Ik vind het vrij normaal dat je het profiel invult en zo respect toont t.o.v. de mensen die zich de moeite getroost hebben om die functie in te bouwen in dit forum.

Grtz,

Kurt

Link naar reactie

vond er meteen een leuke advertentie terug:

Te Koop vespa cosa 200,In zeer goede staat. 6 maanden/1500km geleden nieuwe banden, nieuwe cil zuiger piston rem olie. Heeft de wegligging en rijgedrag van een motor en toch de voordelen van een scooter.

: In zeer goede staat. 6 maanden/1500km geleden nieuwe banden, nieuwe cil zuiger piston rem olie. Heeft de wegligging en rijgedrag van een motor en toch de voordelen van een scooter.

: Ik vraag er maar 1350 euro voor.

vooral het laatste van de advertentie is leuk: "Ik vraag er maar 1350 euro voor"

Link naar reactie

Wat een onnozele discussie !

Jurgen heeft niet voor niets een poll gedaan en als 70% vindt dat je best je profiel invult (meer nog, want in de vraagstelling staat verplichtte velden), doe dan dan toch gewoon. En als jij liever een nickname gebruikt, dan gaat daar geen mens over vallen.

Ik hoef niet te weten in welke straat je woont of wie de moeder van je kinderen is. Maar woonplaats/streek, welke scooters, etc , Dat zijn de dingen die ik wil weten.

Zodat als iemand een vraag stelt : 'Ik krijg mijn vliegwiel niet los' en hij blijkt het dorp naast mij te wonen, dat ik hem voor kan stellen dat stomme sleuteltje te komen ophalen.

Link naar reactie

Eigenlijk is dit een discutie zonder einde , Ik ben voor het invullen van je profiel maar als iemand anders dat niet wil kun je hem er eigenlijk niet toe verplichten.Volgens mij is het gewoon pruimentijd op gebied van ride-outs en dan komen er zulke thema's altijd naar boven om toch maar iets te kunnen zeggen op het forum ,het wordt terug tijd voor wat plezantere items .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...