Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Profiel


renoretro

Aanbevolen berichten

@ ouick...doe het step voor step en traag maar zeker naar je collega mr.mac D. alwaar je een tjoef van de week op u franke meulle krijgt...mét fritsaus...en zonder ketchup , die maak je dan zelf maar aan..

t'zal u leren zo'n frank bakkes tegen onze renereetje...van deurne-zuid zekers !!!!

Link naar reactie

@ fille

wel blijf dan bij uw ander forum hé!!!.alst daarbeter is.

OF is het een sexforum waar je je liever niet bekent maakt,en dat je zoals je het daar gewoon bent het dan hier niet in te vullen... ..

Het feit dat ik er weer over begin,en als je denkt dat ik tijd zat hebt heb je het mis.

Als iemand een vraag stelt,en zijn profiel is niet ingevuld hoe kan je hem helpen als je niet weet welke vespa hij heeft of dergelijk.

Als je dan moet vragen welk type,en van waar hij is heb je meer tijd verloren mijn gedacht.

Wist niet dat er zulke vespa liefhebbers bestonden.

TRouwens als het je ergert dat ik er weer aan begin,waarom reageer je er dan op??????

DAAROM.

Van mij krijg je allezins geen reactie meer indien je iets nodig hebt of dergelijk!!!

Andere daarintegen,help ik met plezier indien mogelijk!!!

Link naar reactie

hela renoretro...géén communicatie met non-profielen hé...ook ni als het voor iets te verkopen is...span uzelf geen strikje man of ik moet u eruit komen halen...

ps.laat iets weten als u sleutel aangekomen is , het was een 8/9 plat..vandaag op de post gedaan eén prior

tjau

euh nico...denk aan u hart hé man !!!

ondertussen heb ik naar jan gebeld die een remtrommel voor me heeft liggen...bedankt voor de moeite !!!

Link naar reactie
@ fille

wel blijf dan bij uw ander forum hé!!!.alst daarbeter is.

OF is het een sexforum waar je je liever niet bekent maakt,en dat je zoals je het daar gewoon bent het dan hier niet in te vullen... ..

Het feit dat ik er weer over begin,en als je denkt dat ik tijd zat hebt heb je het mis.

Als iemand een vraag stelt,en zijn profiel is niet ingevuld hoe kan je hem helpen als je niet weet welke vespa hij heeft of dergelijk.

Als je dan moet vragen welk type,en van waar hij is heb je meer tijd verloren mijn gedacht.

Wist niet dat er zulke vespa liefhebbers bestonden.

TRouwens als het je ergert dat ik er weer aan begin,waarom reageer je er dan op??????

DAAROM.

Van mij krijg je allezins geen reactie meer indien je iets nodig hebt of dergelijk!!!

Andere daarintegen,help ik met plezier indien mogelijk!!!

Fille is 32 jaar en heeft een PX125 disc van 2004 en wou daar graag een 150cc van maken. Maar uiteindelijk koos Fille dan toch voor een DR177 kit en een HP4 vliegwiel. Fille wou ook liever de catalysator kwijt en heeft die eruitgehaald en de uitlaat vervangen door een Sitoplus. Had alleen wat problemen met het afstellen van het ontstekingstijdstip maar dat is ondertussen opgelost. Nu de vespa van Fille wat beter trekt gaat zoonlief zelfs nog liever mee voor een ritje op de PX in en rond het Gentse. Als ze stoppen in t stad parkeert Fille het liefst de vespa op het voetpad, niet op parkeerstroken voor auto's.

Net zoals de meeste vespisten betaalt Fille ongeveer 110 Euro op jaarbasis voor zijn verzekering, hij combineert het met de verzekering voor zijn Peugeot Partner.

Verder is Fille ook auteur van de meest hilarische post uit de geschiedenis van dit forum; nl. "telkens als ik hem van neutraal naar eerste schakel wipt mijn vespa vooruit. Dit gaat ook te paard met een felle klak."

Een profiel niet ingevuld wil nog niks zeggen he. Leve de archieven.

Link naar reactie

Een plausibele reden dat de luttele informatie in het profiel pertinent niet ingevuld wordt bestaat volgens mij niet.

Mensen met een bivakmuts, wat zoekt dat hier?

Het ergste is dat degenen die vragen om het profiel in te vullen, uitgelachen of uitgescholen worden door forumleden die hun profiel wel invullen.

Is het zo moeilijk om respect te hebben voor iemand die een andere mening heeft dan de uwe.

Dries, bedankt voor die info. Maar waar gaan we naar toe als ge iets wilt weten het op die manier moet zoeken.

Groetjes René

Link naar reactie

Das ook just rené,

mijn vraag was enkel waarom ze hun profiel niet invullen.

En wie begon met de zever,... ..FILLE

Zij de gij echt ne vespist?

Link naar reactie
Een plausibele reden dat de luttele informatie in het profiel pertinent niet ingevuld wordt bestaat volgens mij niet.

Mensen met een bivakmuts, wat zoekt dat hier?

Het ergste is dat degenen die vragen om het profiel in te vullen, uitgelachen of uitgescholen worden door forumleden die hun profiel wel invullen.

Is het zo moeilijk om respect te hebben voor iemand die een andere mening heeft dan de uwe.

Dries, bedankt voor die info. Maar waar gaan we naar toe als ge iets wilt weten het op die manier moet zoeken.

Groetjes René

liggen jullie nu ECHT wakker over het feit of een profiel ingevuld is of ni?

Link naar reactie

@ ampersand

lijkt mij eerder op een fotosoep probeersel. Den umby heeft een fotoke van zichzelf bewerkt met de meest voor de hand liggende filters van photoshop lol ;-)

Doet mij ook denken aan één of ander game maar kan niet op de titel komen...

Link naar reactie
@ ampersand

lijkt mij eerder op een fotosoep probeersel. Den umby heeft een fotoke van zichzelf bewerkt met de meest voor de hand liggende filters van photoshop lol ;-)

Doet mij ook denken aan één of ander game maar kan niet op de titel komen...

Doet mij een beetje denken aan de twee protagonisten uit een videoclip van Etienne De Crecy...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...