Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Profiel


renoretro

Aanbevolen berichten

Waarom vullen sommige toch hun profiel niet in!!!!!!??????????

Link naar reactie

ik lig er in ieder geval ni wakker van...

als er iemand mij de weg naar antwerpen vraagt, dan vraag ik toch ook ni : "waar woonde gij" "Hoe is uwe naam" en blabla "ok dan neemt ge nu de eerste rechts en dan altijd rechtdoor..."

Dan moeten ze het maar verplichten om een profiel in te vullen!

btw de mijne vul ik wel altijd in :D

Link naar reactie

en weer heeft de renoretro een overschot aan gelijk...toeme toch nico wanneer heb je het nu eens fout !!!

en ik lig nog zo op de loer...

bedankt hé man voor een zaterdag...je bent een toffe kerel , houden zo...

vandaag m'n dochtertje naar t'school gedaan met de messerschmitt...

eerst wou die ni starten...bougie zwart van de olie...daarna onderweg de gaskabel er telkens af aan de carburator...en nog wat later de versnellingskabels uitgerokken !!!!

ik voelde me een échte oldtimergebruiker , en fier dat ik was...

tjau

Link naar reactie

In augustus hebben we ne poll gedaan, en meer dan 70% van de forumgebruikers was voor het verplicht maken van een aantal velden bij registratie. Woonplaats en type vespa bijvoorbeeld zijn wel handige gegevens...

Dit is ondertussen nog niet aangepast, maar ja ... 'k weet niet hoeveel werk dat is, en bovendien ... vergeet niet dat dit forum nog altijd een vrijwilligerswerk is hé ...

Link naar reactie

het vespaforum is gratis en als dank zeggen ze tegen jurgen "KUST ZE MET U PROFIEL".

Of wel

"hallo ik ben nieuw hier, en heb mijn een vespa in mijnen nek laten plekken van het type onbekend die niet goed draait dus lanceer ik hier 34 vragen om hem aan de praat te krijgen of woont er iemand dicht bij onbekend om mij te helpen, sorry ik was te lui voor mijn profiel in te vullen".

Toch schoon hé. Ze moesten allemaal ene goeie KICK BAN krijgen.

btw ik zou hier graag 4 bladzijden aan reacties uitlokken :), kwestie van op niveau te blijven

Link naar reactie

ik stel voor : geen profiel = geen antwoord basta!!!!!!!

enkel natuurlijk voor diegene die het met me eens zijn.

Dit lijkt me het simpelst.

Link naar reactie
ja! waarom vullen al die vespababes hun profiel niet aan dedoeme.

zo geraken we nooit van 't straat.

Niet alle vrouwen over dezelfde kam scheren hé! Mijn profiel is schoonekes ingevuld. Maar ben wel getrouwd dus met het laatste kan ik u helaas niet helpen! Maar daar bestaan andere sites voor hoor ;-)

Link naar reactie

Al dat gelul over die profielen,ik krijg er gewoon het vliegend schijt van.Ik ben ervan verwonderd dat stanman die thread niet geopend heeft.Trouwens,ik denk dat het zelfs niet mogelijk is om velden verplicht te maken,wettelijk gezien dan.

@ renoretro

"Heb gij niks beters te doen met uw tijd dan u daar aan te storen?"

Link naar reactie

schoon ingevuld? Waar zien we dan een foto van u? ;)

ja! waarom vullen al die vespababes hun profiel niet aan dedoeme.

zo geraken we nooit van 't straat.

Niet alle vrouwen over dezelfde kam scheren hé! Mijn profiel is schoonekes ingevuld. Maar ben wel getrouwd dus met het laatste kan ik u helaas niet helpen! Maar daar bestaan andere sites voor hoor ;-)

Link naar reactie

@ Jelle

En waar is uw foto? Ik zie toch ook maar enkel een zwarte PX op de foto maar niet de eigenaar. Toch ook raar dat vrouwen perse een foto van zichzelf erbij moeten zetten maar bij mannen hoeft dit blijkbaar niet.

Link naar reactie

lap en ineens een duidelijke verwijzing van Nathalie naar al die geile, alleenstaande mannen hier! Een foto met haar trouwjurk aan! Goed zo Nathalie (heel mooie foto trouwens, alleen jammer dat je niet op je vespa zit met je trouwjurk aan). ;-)

Link naar reactie
Al dat gelul over die profielen,ik krijg er gewoon het vliegend schijt van ... Trouwens,ik denk dat het zelfs niet mogelijk is om velden verplicht te maken,wettelijk gezien dan.

Natuurlijk vindt ge dat gelul ... uw profiel is dan ook helemaal leeg.

En de wet heeft hier niks mee te maken. Als de administrators beslissen om de velden 'mijn vespa', 'naam' en 'woonplaats' verplicht te maken, dan is dat gewoon zo. Als je dat niet wil invullen ga dan op een ander ... Trouwens, uiteraard kan je daar dan nog altijd blabla invullen ...

Link naar reactie

@fille

Gij zijt dus duidelijk 1 van die grote onbekenden, en gij komt hier van uw oren maken, proficiat. Een beetje respect dmv het invullen van het profiel is zeker niet misplaatst, als het u niet aanstaat niemand houd u tegen om andere forums af te schuimen, maar onthoud, dit is één van de weinige forums waar de velden niet verplicht zijn.een post die de werking van het profiel aangaat vindt u gelul maar welke kleur van regenjas het best met en vespa past niet veronderstel ik.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...