Skidmark Posted June 3, 2025 Posted June 3, 2025 Beste forumgebruikers, helaas moet mijn Vespa de deur uit om ruimte te maken. Ik heb meerdere motoren en mijn vriendin heeft nu ook recht op een garageplek voor haar motor :). Marktplaats advertentie hieronder: https://www.marktplaats.nl/seller/view/m2267367544
Niels_1977 Posted June 5, 2025 Posted June 5, 2025 De link naar de mp advertentie werkt niet goed. (althans op mijn iphone)
Skidmark Posted June 5, 2025 Author Posted June 5, 2025 Das niet handig, hier de advertentie. Hierbij verkoop ik mijn Vespa omdat ik ruimte moet maken in de garage. Ik heb de Vespa sinds eind 2022 van de 2e eigenaar overgenomen die hem had gekocht om te restaureren, maar er niet aan toe was gekomen. Sindsdien heb ik de Vespa opgeknapt en zo veel mogelijk in originele staat gelaten. Dit is dus geen getunede Vespa maar de standaard 200cc. Paar hoofdzaken: - De Vespa is compleet uit elkaar geweest, inclusief motorblok en waar nodig zijn zaken vernieuwd. - Nieuwe lagers, olie, pakkingen, koppeling, zuiger, cilinder, carburateur, uitlaat etcetera - De beruchte roestplekken zijn aangepakt door een lasser en het hele frame is behandeld met brunox. - Het hele frame is gezandstraald en opnieuw in 2k lak gezet. (Aflak laag vertoond sinaasappelhuid effect) Bij de Vespa komen wat extra onderdelen die er al op zaten en wat klein materiaal om in de toekomst de afstelling te veranderen mocht je dat willen. Ik merk dat ik vaak de motor pak in plaats van de Vespa en gezien er een motor moet komen voor mijn vriendin mag de Vespa naar een andere eigenaar om ruimte te maken. Bij interesse is de lijst van onderdelen beschikbaar en is een proefritje zeker mogelijk. Richtprijs 3000 euro. 3
Skidmark Posted June 5, 2025 Author Posted June 5, 2025 Dat hoop ik, vriendinlief heeft inmiddels een motor gekocht en de garage staat goed vol nu 😂. Aan de andere kant het past blijkbaar wel!
Skidmark Posted June 11, 2025 Author Posted June 11, 2025 Update: vraagprijs verlaagd naar 2500. Lijkt me een absoluut goede deal. Er zit aantoonbaar voor meer dan 1500 euro aan nieuw materiaal in de Vespa. Wie durft!
Daan Posted November 22, 2025 Posted November 22, 2025 ja volgens mij stond hij laatst weer op MP voor 3850 euro, inmiddels ook weer verkocht geloof ik
Skidmark Posted January 26 Author Posted January 26 Sorry was een tijdje inactief. De Vespa is uiteindelijk niet verkocht vanwege het tegenvallende spuitwerk. Wegdoen tegen een bodemprijs vond ik on acceptabel dus gaat de Vespa de opslag in :). Op dit moment is deze dus geschorst, als ik weer meer tijd en ruimte heb ga ik het spuitwerk laten herstellen! Hier kan dus een slotje op, of moet ik de advertentie zelf verwijderen?
Recommended Posts