carl1 Posted April 28, 2025 Posted April 28, 2025 Hallo allemaal is er iemand die kan bevestigen of alle vespa's voorzien zijn van een luchtschroef wat ik wel vermoed. maar hebben ze ook allemaal een veertje dat er rond zit. ik heb een keihin gekuist en ben er geen tegen gekomen met deze schroef te verwijderen. ofwel zelf kwijt gespeeld of zat deze er niet in. ik dacht dat het erin moet om niet los te trillen maar een zekerheid had ik graag gehoord heb 2 vespa's met 2 verschillende en beide zonder veer wat ik dus enorm raar vind . Alvast bedankt voor een eventueel antwoord.
nero Posted April 28, 2025 Posted April 28, 2025 Hier vind je de exploded views van de verschillende types. Zoek je model en kijk na of er een veertje hoort op die plaats. Groetjes, nero.
carl1 Posted April 29, 2025 Author Posted April 29, 2025 Hey Nero, bedankt voor je link en is er blijkbaar voor elk model een veertje van toepassing(voor de keihins toch) heb ze besteld en kan ik met een gerust hart rijden want hij was er al uit getrild en dit van gewoon wat te testen. Thanks 1
Recommended Posts