Brifast Posted April 9 Posted April 9 (edited) Hey, Ik heb me recent een Vespa GTS300 Supersport aangeschaft om voornamelijk plezierritjes te maken met de dochters. Mijn naam is Steve en wonende te Hingene. Ik ben gehuwd en samen hebben we 2x prachtige dochters en 2x schatten van Franse bulldogs (Blanche & Bella). Verder hou ik vooral van buiten zijn en dingen doen (kan vanalles zijn) en af en toe een voetbalwedstrijd (🔴⚪) mee te pikken. Verder zal ik de komende dagen, weken, maanden hier op het forum wat bijlezen om wat slimmer te worden. Uiteraard altijd heel nieuwsgierig wat jullie met jullie Vespa doen (mechanisch, visueel,...) De mijne is trouwens grijs en er staat een zwarte Arrow uitlaat op (was eerste aanpassing na aankoop... 😎) Edited April 9 by Brifast 1
Vespaciao Posted April 9 Posted April 9 (edited) Welkom Steve...gelukwensen met je GTS...je zal er zeker veel plezier aan beleven nu de zomer voor de deur staat ☀️ ☺️ Edited April 9 by Vespaciao 1
Brifast Posted April 18 Author Posted April 18 Op 9/4/2025 om 22:58, Vespaciao zei: Welkom Steve...gelukwensen met je GTS...je zal er zeker veel plezier aan beleven nu de zomer voor de deur staat ☀️ ☺️ Hey dankjewel, ondertussen al veel plezier aan beleeft... veelal samen met de dochter(9j) 1
Brifast Posted May 6 Author Posted May 6 Op 27/4/2025 om 00:26, Arnovt zei: Welkom Steve, en veel leesplezier. mvg Arno Hey Arno, dankjewel. zal zeker gebeuren en idd genoeg leesvoer
Recommended Posts