Michel_V Posted January 23, 2025 Posted January 23, 2025 De linkerbil (handschoenkastje) waar de bedrading door het chassis gaat. Neem daar eens een foto van. Zijn daar 2 gaten?
Sjoerdo Posted January 23, 2025 Author Posted January 23, 2025 16 hours ago, Michel_V said: Gezien de leeftijd van de scooter… ziet de bedrading er verdacht netjes uit. misschien hebben ze die vernieuwd. En de verkeerde geplaatst klopt zit een nieuwe boom in, niet door mij gedaan. bij het blok heb ik ook nog een dubbel groen draad uitkomen naast het enkele groene draad. ik heb alle mogelijke aansluitingen geprobeerd maar de verlichting niet aan de praat. schakelaar kan kaduuk zijn, of de kabelboom verliest ergens de stroom
Sjoerdo Posted January 29, 2025 Author Posted January 29, 2025 Vreemd verhaal, als ik de aarde op de schakel unit loshaal dan werkt alles, sla mij maar dood 😳
Bowyer Posted February 1, 2025 Posted February 1, 2025 Niet om het een of ander maar in mijn beleving schakel je tussen de voeding en gebruikers in de schakelaar. De enige massa die nodig is is voor de killswitch en dat gaat meen ik via het metaal van het stuur/frame.
Speedracer Posted February 7, 2025 Posted February 7, 2025 On 2/2/2025 at 12:40 AM, Bowyer said: Niet om het een of ander maar in mijn beleving schakel je tussen de voeding en gebruikers in de schakelaar. De enige massa die nodig is is voor de killswitch en dat gaat meen ik via het metaal van het stuur/frame. Metaal van het stuur heeft op een Faro Basso / Struzzo geen gegarandeerd geleidend contact met de rest van het frame omdat deze met kunststof 'schelpen' geklemd wordt tussen de aluminium stuurklem
Bowyer Posted February 7, 2025 Posted February 7, 2025 11 uren geleden, Speedracer zei: Metaal van het stuur heeft op een Faro Basso / Struzzo geen gegarandeerd geleidend contact met de rest van het frame omdat deze met kunststof 'schelpen' geklemd wordt tussen de aluminium stuurklem Oké dan een massa draad naar je stuur leggen. Maar blijft nog steeds dat je schakelt tussen voeding en gebruikers en een massa aansluiting niet op je stuurschakelaar thuis zou moeten horen. Aan d andere kant het blijft een Vespa dus alles is mogelijk.
Recommended Posts