Jump to content
Vespaforum.be

Ape 50 opvoeren tl3m motor elec start


stef92

Recommended Posts

Posted

goedemorgen allemaal, 

ik vroeg me af of hier op het forum ook mensen zitten die al een TL3M motor serieus opgevoerd hebben van een piaggio ape.

ik ben namelijk opzoek naar info, do's en dont's voor deze motorblokken.

bedoeling is dat hij vlot 60 a 70 loopt. dus vermoedelijk andere tandwielen set? zoja welke raden jullie aan.

qua motor is de opzet voor er een polini 130cc met andere krukas in te zetten met membraaminlaat en dellortho 24mm. alsook versterkte koppeling.

 

hebben jullie nog goede betrouwbare onderdelen site's buiten: tuktukparts, molto-bene en sip parts?

 

graag had ik even gesproken met iemand die soortgelijks al gedaan heeft. 

bedankt alvast.

grtz Stef 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...