Jump to content
Vespaforum.be
Sign in to follow this  
Progetto 300

Nieuwe Vespa "s" Is Er !!!!

Recommended Posts

Wat bij mij opkwam:

hmm leuke voorkant...

(ging ik beetje naar beneden)

damn, de ruben zijn scooter lijkt daar toch wel stuk op.

tis vooral de achterkant. door dat spatbord en dan die billen die zo hoog komen.

Ik vond zo een lx al wennen, lang wennen, en ik denk dat ik hier opnieuw even ga over doen bij dit model.

Om het terug over de vespa S te hebben; ik vind hem prachtig. Ik vrees dat als ons madam die ziet ze haar LX-ke zal willen ruilen voor zo'n "S". Wat moet die eigenlijk kosten ?

Persoonlijk zou ik een ET3 zadelhaak monteren, retrohandvaten en een smallere ET3 voorspatbord versiering.

Ne Vespa heeft metalen 'billetjes' en dat hebben d'ander ni, op wijlen de Habana na maar das dan ook pure imitatie-mix.

Als ge een rechthoekig lichtje op ne LX zet kunt ge toch ne hele hoop mensen gelukkig maken hé.

Ik zou er zelf niet met rijden al maken ze er een 250cc van. Toch vind ik hem geslaagd als sportieve hedendaagse scooter. Ik begin meer en meer aan de nieuwe modellen te wennen. Al blijf ik bij Vespa (oudere modellen) & Lambretta.

Ik vind hem best mooi ook al verkies ik zelf de ouder modellen maar ziet er mij de ideale scooter uit "veur die van os" :) want tot nu toe heb ik ze nog niet kunnen overtuigen om met mijn PX125 te leren rijden...

Als ge een rechthoekig lichtje op ne LX zet kunt ge toch ne hele hoop mensen gelukkig maken hé.

Het is zo eens iets anders dan een "handtas" op uw scherm plakken niet? Allé, ieder zijn meug;

En toch zie ge me nog graag hé Kristof

2? een stuk of 10 zult ge bedoelen!!

@Erix: op deze S bedoel ik hé. (Toch nergens tegen gereden hoop ik ? ;-) )

ah zo? En hoezo toch nergens tegen gereden?

weer een classic zieltje minder ;-(

ik moet zeggen dat ik ze knapper&knapper begin te vinden..maar eentje kopen? Nee geef mij dan maar een "oudje" ha

dacht nooit dat ik dit ging zeggen maar deze nieuwe Vespa vind ik best cool? (in tegenstelling tot die andere zogenaamde moderne "vespa's")

vrij positief :)

En bij nader inzien ... ligt dat propulserend geval mij toch te bloot. Waarom halen ze die carrosserie achteraan zo naar boven ? Net of ze plaats nodig hebben voor de vering maar dat is zeker niet het geval want de bekleding kan rustig naast het onafgeveerde gedeelte door gaan en een gewone scooter is geen crossmasjien.

Maar ja, bij sommige classics snijden ze de rechterbil wel weg om juist een deeltje van 't moteurke te laten zien, dus ... hoop ik dat ze bij het volgende vespamodel toch terugkeren naar een strakkere onderlijn en een volledige bedekking van motor en overbrenging.

Goeie keuze Patrick ! Merci. (alle geluk dat mijn madam de LX toch mooier vindt, dat bespaart me een hoop gezaag ;-) )

vespa_s.jpg

Blijkt dat je photoshop-talent even goed is als je smaak van scooters...! :-)

Blijkt dat je photoshop-talent even goed is als je smaak van scooters...! :-)

In vergelijking met jouw photoshop-talent zou ik volmondig JA antwoorden... .;-)

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...