Den Posted October 18 Posted October 18 Ik heb heel wat sides en lijsten nagekeken maar kan het exacte bouwjaar niet achterhalen. kan iemand me helpen? het gaat om een Vespa PK50XL Automatica electricstart. framenummer: VA5 2T 47R 0043401
jeansprint Posted October 18 Posted October 18 (edited) https://vespaoldtimerregister.nl/VOR-framenummertabel/vespa50.htm Hier al eens gekeken? Edited October 18 by jeansprint 1
Den Posted October 19 Author Posted October 19 Bedankt voor je reactie, ja dat lijstje heb ik al bekeken maar daar staat hij niet tussen voor zover ik het kan zien. Zie jij hem staan dan?
Pilaf Posted October 19 Posted October 19 Staat er op je kentekenbewijs een jaar van eerste toelating "2005"? Zo nee dan bestaat de kans dat jouw Vespa Automatica (VA52T) later is geschouwd bij de RDW en dat het VIN nummer door de RDW is ingeslagen. Kijk eens bij je stuurkolom (ter hoogte van je stuurslot) of er wel een NL keur is aangebracht.
Den Posted October 19 Author Posted October 19 Bedankt voor de info maar nee daar staat niets . Hij heeft namelijk voor het laatst een verzekering gehad in 1997 ( plaatje zit er nog op😅) schat zelf dat hij van 1987 is maar wellicht dat de RDW bij het schouwen meer info heeft hoop ik. Bedankt in ieder geval
Recommended Posts