Sammydeconinck Posted September 27 Share Posted September 27 Scooterliefhebbers, ik ben op zoek naar een vliegwiel voor deze scooter. Cones diameter 19. Draad om los te halen in orde aub ! N.b. met vis platinees... Link to comment
KevinBoer Posted September 28 Share Posted September 28 Is dit vliegwiel identiek aan dat van een VL3? Ik heb nog een originele ontsteking van een VL3 liggen met vliegwiel. Link to comment
Frederik9111 Posted September 28 Share Posted September 28 (edited) Sprint (Veloce) heeft een 17mm conus. Heb ik wellicht nog liggen. VL ontsteking is niet bruikbaar. Doe jezelf een plezier en steek ineens een elektronische ontsteking. Edited September 28 by Frederik9111 Link to comment
Sammydeconinck Posted September 28 Author Share Posted September 28 Thanks Frédéric voor de tip. Overwegen waard ! Link to comment
f4_1400 Posted September 30 Share Posted September 30 Overweeg een nieuw vliegwiel te plaatsen, dit scheelt een boel in lichtopbrengst. Kost maar enkele tientjes, en als je originele vliegwiel er eentje is met een losse kap, dan kun je die over zetten en is er optisch bijna geen verschil. https://www.lambretta-teile.de/Luefterrad-Polrad-6V-kontakt-Vespa-VNA-VBC-Sprint Link to comment
Recommended Posts