Davyvdb Posted September 25 Share Posted September 25 hallo, Zoals in de titel beschreven ben ik al een tijdje in het bezit van een LML 125 automaat, deze laat het sinds korte tijd afweten. ik ben verre van een expert of getalenteerd mechanicus dus kan wel wat info van jullie gebruiken. Probleem stelt zich als volgt, hij wil niet meer starten. Na iets wat van onderzoek ben ik tot het punt gekomen dat de bougie maar 1 enkele keer vonkt als de starter de motor wil aanzetten. Als het contact uitgezet word en terug wil starten krijg ik steeds hetzelfde probleem. De bobine is reeds vervangen alsook de bougie. nu weet ik niet echt meer wat dit kan veroorzaken (CDI, ontsteking zelf) maar aangezien dit niet zo makkelijk (en tegen een budgetvriendelijke prijs) te verkrijgen is had ik graag misschien wat ervaringen gekregen alvorens "zotte kosten" te gaan doen. Mocht er ook iemand een goeie plaats weten om deze LML te kunnen laten onderhouden of te laten herstellen bij serieuze problemen in de regio Kortrijk is zn advies ook zeker welkom. mvg, Link to comment
Recommended Posts