Jorgen Posted September 20 Share Posted September 20 (edited) Na meer dan 30 jaar na mijn eindejaarsreis naar Ravenna dan toch maar een Vespa gekocht deze zomer, voordat de big 5 er was. Iedereen verwijt me een midlifecrisis, maar ik had dit al lang geleden moeten doen. Gtv 125 gekocht van 2008 waarvan de platen al in 2012 waren binnengestuurd, beestje stond dus al lang stil. Veel geloop en gezever natuurlijk... Beviel me zo dat ik een 125 lx ie van 2012 heb gekocht. Deze stuurde als een fietsje, de gtv was een tank. De truck met de verhoogde zadelpunt geprobeerd, maar nog zat ik tegen het stuur gewrongen. Deze week een GTS zadel opgezet ipv de duivelse aparte tweezit, en nu bolt hij perfect. Echt tof en ontspannend. Edited September 20 by Jorgen 2 Link to comment
Vespaciao Posted September 20 Share Posted September 20 Welkom Jorgen... fijn dat je "eindelijk" twee Vespa's op stal hebt staan, waar je altijd "toffe & plezierige ritjes" mee kan maken 🙂 Link to comment
Arnovt Posted September 20 Share Posted September 20 Succes gewenst met je aankoop en veel rijgenot. mvg Arno Link to comment
Recommended Posts