Cloedtje Posted Wednesday at 07:37 PM Share Posted Wednesday at 07:37 PM (edited) Beste, ik sta op het punt een vespa uit 1966 te kopen. Nu begin ik te twijfelen of deze wel origineel is, op het inschrijvingsbewijs staat gewoon “ vespa “. Heefr hier iemand ervaring mee? Ik wil geen miskoop doen. Volgens de verkoper volledig vernieuwd in 2022. Er is geen gelijkvormigheids attest. Edited Wednesday at 07:43 PM by Cloedtje Link to comment
N!Ce Posted Wednesday at 08:25 PM Share Posted Wednesday at 08:25 PM Heeft alles schijn van een currybak. Is wel een Vespa maar in mekaar gesmeerd in Azië. gebruik de zoekfunctie op dit forum en dan kan hier iets meer over lezen. Gewoon laten gaan. Er zijn veel beter zaken te vinden wellicht. En wat zou er dan vernieuwd zijn? Ook de hoek en plaatsing van het neusstuk is geweldig uit de haak: zeer vreemd. En is een model dat op 8 duim origineel was en dan nu op 10 duim. Op zich nog geen drama , maar toch. Bon, kortom, ik zou zelfs niet meer bellen naar de verkoper. Suc6 N 1 1 Link to comment
Frederik9111 Posted Wednesday at 09:14 PM Share Posted Wednesday at 09:14 PM (edited) Walk away, fast and far. Curry van de zuiverste soort. (V46212T = Bajaj) Edited Wednesday at 09:16 PM by Frederik9111 1 1 Link to comment
Frederik9111 Posted Thursday at 07:47 AM Share Posted Thursday at 07:47 AM (edited) Ge moet maar durven he... Belazerd worden en zonder schroom gewoon de volgende "beginner" belazeren... Edited Thursday at 07:57 AM by Frederik9111 3 1 Link to comment
Recommended Posts