Michel_V Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 Vendaag setje velgen gescoord. ik ken deze als vgl velgen. Maar ik vermoed dat ze zilver zijn. sowieso Misa. Zijn deze ook voor de gs150 vs1 gebruikt? ik dacht altijd dat een gs een “ster” in zijn velg had.
sprima Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 De Vgl velg is blauw dus dit zijn gs (dacht) 4 velgen. Niet voor Vs 1, die zijn idd met ster.
Michel_V Posted September 1, 2024 Author Posted September 1, 2024 De vgl is niet enkel blauw. ik dacht 4 à 5 kleuren. maar een vgl in zilver heb ik nog niet gezien. Het is zeker 1 ste lak. morgen ga ik ze eens echt goed proper maken
Edwin Posted September 1, 2024 Posted September 1, 2024 Dit zijn gs velgen voor vs1 tem vs4. Standaard voor deze modellen waren de stervelgen, maar bij Misa werden meer dan "af en toe" deze vlakke vgl velgen gebruikt. Hoe dit in Italië zat, weet ik niet. Mogelijk had het gebruik van vgl velgen te maken met stockbreuk van de standaardvelgen. Voor de vs5 worden de velgen met koelribben gebruikt.
N!Ce Posted September 2, 2024 Posted September 2, 2024 Ik had op mijn VS4 Misa destijds ook de vlakke velgen
Rudi160GS Posted September 7, 2024 Posted September 7, 2024 De meest linkse op deze fot is volgens mij een met zilver grijs velgen, meestal waren ze blauw, maar ook rood en zwart werd gebruikt. (Jammer dat dit een zwart/wit foto is)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now